a co myślicie o takim montowaniu gmoli?
http://otomoto.pl/honda-cbf-cbf-600-cbf ... 71643.html
spider1984 napisał(a):Panowie, chcę kupić gmole i zastanawiam się czy warto zaprzątać sobie głowę zamoróbkami rzemieślniczymi jak poniżej:
http://allegro.pl/gmole-klatka-orurowan ... 48690.html
czy lepiej dołożyć zaledwie parę złociszy i kupić gmole givi ?
http://allegro.pl/gmole-givi-cbf-600-cb ... 69733.html
Pozdr
spider1984 napisał(a):Panowie, chcę kupić gmole i zastanawiam się czy warto zaprzątać sobie głowę zamoróbkami rzemieślniczymi jak poniżej:
http://allegro.pl/gmole-klatka-orurowan ... 48690.html
czy lepiej dołożyć zaledwie parę złociszy i kupić gmole givi ?
http://allegro.pl/gmole-givi-cbf-600-cb ... 69733.html
Pozdr
Piotrek napisał(a):Masz juz po zmianie, z rama aluminiową czy tuz przed? No bo rocznikowo to wydaje sie, ze przed zmiana i beda pasowac, ale moze , jak z konca roku, to juz na nowy model sie zalapales, sprawdz.
Avalon napisał(a):Dochodzi jeszcze kwestia montażu. Ci co sami zakładali Givi w "tysiącu", doskonale wiedzą czym to "pachnie" No chyba ze 600 ma inaczej.
mtr napisał(a):Gmole (...) naprawdę chronią, wiem co mówię bo niedawno się wyjebałem. Pady (...) to tylko dekoracja.
mtr napisał(a):Zgadza się, jednak gmol w miejscu mocowania do silnika jest zaopatrzony w 5 mm płaskowniki, odkształcające się pod obciążeniem i tym samym pochłaniające energię w momencie gleby.
Gmole Givi naprawdę chronią, wiem co mówię bo niedawno się wyjebałem. Pady które masz zinstalowane, to tylko dekoracja.
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości