http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7252505586
Mam do zaoferowania motor Hoda CBF 600 S z 2008r. na pełnym wtrysku.
Motor pochodzi z polskiego salonu i jestem jego drugim właścicielem. Zakupiłem go w październiku 2014r. z przebiegiem około 34 000km. Poprzedni właściciel serwisował motor w BMW Sikora Bielsko Biała, gdzie podczas całej eksploatacji, oprócz standardowych czynności serwisowych wymieniony został akumulator oraz napęd, co zostało udokumentowane w książce serwisowej.
Ja, przed rozpoczęciem sezonu w 2015r. oddałem „Hankę” (tak nazywa motor moja 6-letnia córka) do serwisu Booster w Katowicach, gdzie oprócz standardowej wymiany płynów (chłodniczego, hamulcowego oraz oleju), zostały wymienione:
- opony (na Pirelli),
- klocki hamulcowe przód,
- świece, na świece irydowe (wytrzymują spokojnie 24 000km),
- zimmeringi zawieszenia przedniego wraz z olejem,
- dokonana została również regulacja zaworów.
Poinformowany zostałem również o „początku końca” łożyska główki ramy, którą suma sumarum wymieniłem na początku roku 2016.
Całość tej operacji kosztowała około 3 000zł.
Oczywiście z każdym sezonem wymieniany był olej wraz z filtrem na Motul półsyntetyk.
Ostatniej wymiany oraz przeglądu pod względem stanu technicznego dokonałem w serwisie Booster we wrześniu 2017r.
Jak widać na eksploatacji motocykla nie oszczędzałem. Kupując go świadom byłem, że będę musiał przeznaczyć trochę pieniędzy przed rozpoczęciem kolejnego sezonu. Mogłem poczekać z wymianą opon albo naprawą lag, bo motor był w dobry stanie i sezon na pewno bym na nim objeździł, ale zależało mi na świętym spokoju i pewności, że wszystko jest w pełni sprawne. Szukałem motoru z polskiego salonu, który miał udokumentowaną przeszłość, dzięki temu do chwili obecnej motor nigdy mnie nie zawiódł i zawsze wracałem do domu z uśmiechem na ustach po oblataniu okolicy (bliższej lub dalszej).
Motor wyposażony jest (jeszcze przez poprzedniego właściciela) w:
- akcesoryjną szybę MRA (jest wyższa od standardowej),
- podgrzewane manetki,
- crash pady (posiadam gmole firmy Givi, których nie zdążyłem założyć),
- gniazdo zapalniczki,
- stelaże boczne firmy Givi,
- wyprowadzenie zasilania dla nawigacji Tom Tom.
Motor posiada obecnie przebieg około 42 000km.
Motor wygląda i jeździ praktycznie jak nowy. Posiada parę drobnych rysek widocznych pod światło (na baku oraz stelażach bocznych) ale są to moim zdaniem normalne ślady użytkowania – można by było to zapastować, spolerować….tylko po co. Opony, napęd….widoczne są na zdjęciach, zostało im jeszcze sporo życia, a wydane przeze mnie pieniądze na serwis w 2015r. pozwalają na to aby spokojnie bez większych wydatków śmigać w trasę.
Mam nadzieję, że przyszły nabywca będzie równie zadowolony jak ja. Zgadzam się oczywiście na sprawdzenie motoru w serwisie (na koszt kupującego) i jazdę próbną po zdeponowaniu całej kwoty wartości motocykla. Zapraszam i zachęcam do oglądania.