Pn kwi 30, 2018 8:46 am
zbyhu napisał(a):No, szacuneczek, nie poznałbym truposza z pierwszego posta w tym motocyklu.
Silnik jednak był pomalowany srebrzanką? Czym go tak dokładnie wyczyściłeś?
No, widać dużo włożonej pracy. Gratuluję!
Pzdr
Pn kwi 30, 2018 3:03 pm
Nie doczytałem oczywiscie. Jak dotarłem do momentu w którym miało być prostowanie lag młotkiem to zabrałem się za odpisywaniezbyhu napisał(a):morghul napisał(a):Hej,
trochę czasu minęło i pewnie niektórzy spisali mnie razem z Hondą na straty jednak prace trwały i w końcu udało się sprzęt skończyć. Na dniach przegląd i rejestracja. Zdjęcia przed są dla porównania w pierwszym poście.
[...]
Jak to wyszło? Myślę, że nieźle. Wszystko zrobiłem sam poza lakierowaniem baku, błotnika i owiewek bocznych. Cała maszyna z zakupem, przywozem i doprowadzeniem do obecnego stanu wyszła około 4000zł, do tego zostaje jeszcze przegląd i rejestracja wiec myślę, że warto było a i plus taki, że wiem co mam bo dość mocno była rozebrana to i dała się poznać dość dokładnie.
Przy silniku nic nie ruszałem bo wszystko jest w porządku, pali ładnie, pracuje równo, kosz sprzęgłowy szumi też elegancko.
Pora zacząć nawijać kilometry i cieszyć się z jazdy.
Jak ktoś z kolegów ma pytania to chętnie odpowiem.
morghul
No, szacuneczek, nie poznałbym truposza z pierwszego posta w tym motocyklu.
Silnik jednak był pomalowany srebrzanką? Czym go tak dokładnie wyczyściłeś?
No, widać dużo włożonej pracy. Gratuluję!
Pzdr
PS
Raphi, chyba nie doczytałeś wątku do końca, pisząc swojego posta. Zobacz zdjęcia po wszystkim i przeczytaj opis wykonanych czynności - np. łożysko główki zostało zmienione.