Pn kwi 30, 2018 10:13 am
Pn kwi 30, 2018 10:39 am
Pn kwi 30, 2018 10:51 am
Arpgor napisał(a):Elektronika jest elektronika. Jak działa to po co przepłacać. (...i tak wszystko zdiełane na Tajwanie. )
Pn kwi 30, 2018 3:00 pm
Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200...jokansen napisał(a):http://reg-mot.prv.pl/regulatory.htm
Jeszcze lepsza opcja - ponoć lepsze od niejednego oryginału.
Pn kwi 30, 2018 9:27 pm
raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200...
Wt maja 01, 2018 6:25 am
Nie bój się. Jest oryginalnySeraphim napisał(a):raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200...
Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ??
Wt maja 01, 2018 7:41 am
raphi napisał(a):Nie bój się. Jest oryginalnySeraphim napisał(a):raphi napisał(a):Uwaga! Miałem ten regulator przy litrowej cbfie. Po 1 nie mieści się pod zadupkiem i trzeba piłować żeberka, po 2 moja wersja trzymała napięcie tylko do 8 tysięcy obrotów!! Powyżej puszczała na instalację 20V! Nie mogłem jeździ szybciej niż 200...
Mam nadzieję że ten regulator wymieniłeś ??
Śr maja 02, 2018 7:26 pm
Cz maja 03, 2018 8:16 am
Cz maja 03, 2018 8:29 am