Arpgor napisał(a):No to powiem jak tam eksploatacja PR5. W porównaniu do PR2 nie ma co porównywać. Trzyma się jak głupi, zniknęło shimy. Z kufrem czy bez po prostu stabilnie idzie do przodu. Po zakrętach trochę jeszcze ze strachem, ale prowadzi się inaczej. Na PR2 miałem taki moment, że wiedziałem że mocniej już nie można schodzić, bo czułem że zaczynają ustępować. Po prostu czuć było że zaczynają uślizgiwać delikatnie i "mówiły dość". Tutaj nie ma tego wrażenia i co gorsza nie wiem kiedy puszczą. Pierwszy raz się uślizgną to będę wiedział do kiedy można schodzić, ale najpierw muszę poznać jak wygląda te ostrzeżenie. Wtedy już będzie pewniej. Na razie jeździ jak tramwaj. Chcesz skręcić to skręcasz i trzyma się jak przyklejony.
150km nawinięte.
Arpgor napisał(a):No to powiem jak tam eksploatacja PR5. W porównaniu do PR2 nie ma co porównywać. Trzyma się jak głupi, zniknęło shimy. Z kufrem czy bez po prostu stabilnie idzie do przodu. Po zakrętach trochę jeszcze ze strachem, ale prowadzi się inaczej. Na PR2 miałem taki moment, że wiedziałem że mocniej już nie można schodzić, bo czułem że zaczynają ustępować. Po prostu czuć było że zaczynają uślizgiwać delikatnie i "mówiły dość". Tutaj nie ma tego wrażenia i co gorsza nie wiem kiedy puszczą. Pierwszy raz się uślizgną to będę wiedział do kiedy można schodzić, ale najpierw muszę poznać jak wygląda te ostrzeżenie. Wtedy już będzie pewniej. Na razie jeździ jak tramwaj. Chcesz skręcić to skręcasz i trzyma się jak przyklejony.
150km nawinięte.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 63 gości