zbyhu napisał(a):Niestety z mojego doświadczenia z gaźnikową CBF 600 wynika, że ten silnik lubi sobie wibrować. Mocowania silnika są bez żadnych silnet-blocków czy innych rozwiązań eliminujących wibracje.
Fakt, że przy wciśnięciu sprzęgła czujesz różnicę, wskazuje jednoznacznie na silnik. Obroty spadają do jałowych, a motocykl jedzie dalej tak samo szybko - czyli nie koła, nie napęd, tylko silnik.
Litrowa CBF też ma przynajmniej dwa zakresy obrotów, gdzie wibracje są mało przyjemne.
Co do łapania shimy. Jest to też dosyć powszechne zjawisko w CBFach.
W mojej krowie ostatnio problem ten zniknął po wymianie łożyska główki ramy i napompowaniu opon do właściwego ciśnienia .
Być może i u Ciebie główka ramy prosi już o uwagę.
Motocykl masz pewny, nie po przygodach? Mocowania silnika są zdrowe, nie spawane?
Nieprawidłowa praca zawieszenia teoretycznie też może nie pomagać i też pewnie bym skontrolował olej w lagach.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości