karczew napisał(a):Jakby ktoś chciał wiedzieć to gadałem dziś z gościem od naprawy alternatorów i faktycznie z ducati były wsadzane.
Zapomniałem tylko dopytać o model.
zbyhu napisał(a):Pod siedzeniem kierowcy są dwie kostki. Jedna 3-pinowa biała i druga 4-pinowa czerwona. W tej czerwonej trzeba zewrzeć ze sobą dwa piny (kabel brązowy z zielonym). Potem odpalasz stacyjkę z włączonym czerwonym guzikiem.
Jak błędów nie ma, to FI się świeci cały czas. A jak są, to zaczyna migać. Jak błędów jest kilka, to leci od najniższego oznaczenia do najwyższego.
Interpretacja migania:
Krótkie mignięcia to pojedyncze cyfry - np. 3 mignięcia - kod błędu 3.
Długie mignięcia oznaczają dziesiątki. Np. 1 długie i 2 krótkie - kod błędu 12.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości