Wygląda to na pompę paliwa.
Ostatnio ktoś miał taki problem na forum CB1300.
Silnik dławił się od pewnych obrotów. Wymiana pompy na sprawną używkę rozwiązała problem.
zbyhu napisał(a):Sprawdź, czy gaśnie też na pełnym zbiorniku paliwa. Jeśli z pełnym bakiem nie gaśnie, to będzie to nieszczelne połączenie silnika pompy paliwa z korpusem. Jest tam taka uszczelka, która lubi wyleźć z gniazda i nawet pęknąć na pół.
Mi to padło w Rumunii:
http://zbyhu.cba.pl/moto/kalcbf8.htm (wpis z 15 czerwca 2017).
Raphi miał z tym problemy w 2012:
http://zbyhu.cba.pl/moto/krakow.htm
Czyli pompa. 90% trudności masz więc za sobą.karczew napisał(a):Na postoju może i godzine stać i chodzi wzorowo. Im mniej paliwa tym łatwiej gaśnie podczas hamowania. Zasadniczo pompa się zapowietrza, ale moim zdaniem nie przez zassanie powietrza ową uszczelką, a wypompowanie nieszczelnością swojej zawartości kiedy na dnie baku brakuje paliwa. Normalnie nie miała by gdzie sie pozbyć paliwa. Jak ostatnio ostro ją traktowałem potrafiła podczas mocnego hamowania silnikiem i nagłym dodaniu gazu od razu nie zebrać się. Można powiedzieć, że zgasła(zapowietrzyła sie), ale w zwiazku z tym,że była na obrotach cały czas jak złapała (jakaś sekunda) startowała dalej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 82 gości