przez kamoreks » Śr lip 25, 2018 8:46 pm
Witajcie, dzisiaj po 6 latach odpalałem moto od samochodu i niestety wskazówka obrotomierza powędrowała jakby powyżej 12 000 obrotów i została tak jakby od tyłu, a więc czekało mnie rozkręcanie zegarów, wystarczyło ją przekręcić jakby z powrotem po prostu w odwrotnym kierunku niz wskazkówki zegara, i ustawić na 0. I już działa. Tylko rozbieranie to tragedia, potrzebne są 2 osoby (najpierw wyjmujemy wkład reflektora i wypinamy kostki te co prowadzą do licznika (czarna i biała) następnie odkręcamy reflektor na imbusy, potem należy odkręcić kierownicę, wcześniej zaznaczając jej pozycję markerem, potem odkręcić imbusy od lagów, następnie tą centralną nakrętkę półki, należy używać długiej przedłużki, aby nie wgnieść baku (który swoją drogą należy przykryć grubą bluzą, a najlepiej pianką gumową mikroporowatą, albo inną podobną pianką, a potem na to bluza). Następnie ściągami półkę do góry, odkręcamy zegar od półki, są tam 4 zwykłe sześciokątne nakrętki chyba 10. Potem mamy zegar wyjęty. Potem rozbieramy zegar, jest tam parę śrubek, zalecam zaznaczenie która jest w który otwór, bo plastiki mają to do siebie, że najlepiej wkręcać tą samą śrubę. Wyjdzie nam czarny tył. Następnie wykręcamy kolejne śruby jak w MANUALU. I już mamy wskazówki na wierzchu. Teraz skręcamy w odwrotnej kolejności. PS: Nakrętkę główną półki przykręcamy tą na klucz 30, momentem ok 103 Nm.