goramo napisał(a):
Komplet ponad 1200zeta.... grubo
Znajdziesz do 1tyś zł
Ja za tyle kupowałem z montażem.
goramo napisał(a):
Komplet ponad 1200zeta.... grubo
goramo napisał(a):
Jeśli komplet turystyczny, to po głowie chodzą mi:
- PR4
- Metzeler Z8
- Metzeler Roadtec 01
- Angel ST lub GT (GT mam w CB i są OK, ale to sprzęt innego kalibru)
goramo napisał(a):Do tej pory we wszystkich moich moto miałem gumy turystyczne: PR1, PR2, Angel GT.... Jedynie w CB1000R były jakieś tam Bridgestone, ale już nieco zużyte więc podchodziłem do nich z rezerwą.
Na tego typu gumach nalatałem w sumie ponad 100tys km, ale to była przeważnie jazda bez większego świrowania - zwłaszcza bez większych szaleństw w zakrętach.
Przyszła mi jednak ostatnio do głowy myśl żeby tym razem wybrać opony bardziej sportowe, aby mieć więcej funu z jazdy po winklach tym lekkim motkiem
Problem tylko taki, że nie mam kompletnie żadnego doświadczenia z tego typu oponami.
Jak narazie czytam i czytam, i próbuję się czegoś nowego (dla mnie) dowiedzieć.
Z tego co wyczytałem opony sportowe zdecydowanie lepiej kleją w winklach i przy ostrych przyspieszeniach niż turystyczne, dzięki czemu ułatwiają szybszą jazdę po zakrętach.
Mam jednak zagwozdkę jeśli chodzi o zachowanie na mokrym i przy niskich temperaturach - nigdzie nie znalazłem informacji czy opony sportowe na mokrym zapewniają lepsze trzymanie od turystycznych, czy z racji bardziej "gładkiego" bieżnika wręcz przeciwnie... ?
Nie chciałbym wydać sporo kasy na oponki "sportowe" i żeby się potem okazało, że gdy pada, to lepiej zostawić maszynę w garażu....
Ma ktoś z Was własne doświadczenia w tym zakresie? Czy opony sportowe na mokrym zachowują się lepiej, czy gorzej od turystycznych?
Z góry dzięki za pomoc.
mjr napisał(a):Już Ci odpisałem = S21 !!!
I nie masz problemów w zakrętach i przy niskich tem.
Opona 3 warstwowa.
Uwierz że radzi sobie doskonale na drodze i z maszynami które przekraczają 200KM !
Kup i zdaj relacje jak ci się będzie jeździć.
goramo napisał(a):mjr napisał(a):Już Ci odpisałem = S21 !!!
I nie masz problemów w zakrętach i przy niskich tem.
Opona 3 warstwowa.
Uwierz że radzi sobie doskonale na drodze i z maszynami które przekraczają 200KM !
Kup i zdaj relacje jak ci się będzie jeździć.
Te opony są w różnych wariantach - G, E, J i bez dodatkowego oznaczenia. Nie ma znaczenia jaką się wybierze?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości