Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Pt paź 05, 2018 4:09 pm
Sądziłem że dostaje za mało paliwa, tym bardziej że po zapaleniu się rezerwy praktycznie nie da rady jechać więcej niż na pół gazu. Poziom paliwa w gaźnikach ok. Filtr przelotowy wywaliłem. Wyprostowalem wężyk zasilania.filtr w zbiorniku oczyscilem. I nic to nie dało. Przyznam, że nie rozbieralem gaźnikow do ostatniej śrubki, a chyba będzie trzeba. Kończą mi się pomysły.
So paź 06, 2018 11:07 am
Zdjąłem zbiornik, założyłem butelkę z paliwem i przejechałem się. Bez zmian. Czyli to nie filtry ani kranik. Wyjmuje ponownie gaźnik. No bo to chyba nie elektryka? Cy może być tak, że przy większym obciążeniu siada iskra bo cewki, albo przewody wysokiego napięcia szwankują?
N paź 07, 2018 3:09 pm
Chyba zrobiłem. Na jednej z igieł przepustnicy był jakiś nalot. Widocznie ograniczał przepływ z dyszy głównej. Słabo się testuje moto w deszczu, ale wygląda na to że problem się rozwiązał. Przyczyną przygasania przy niskim poziomie paliwa był nowy filtr paliwa który się zamulil. Trzeba będzie odrdzewic zbiornik w środku. Chyba opanowalem temat.
N paź 07, 2018 6:00 pm
Oby to było to. Super, że pisałeś o tym dla potomnych
Pn paź 08, 2018 5:55 am
To to. Wczoraj pojeździłem trochę i sprawdziłem. Jest dobrze. Tak jak pisałem - zbiornik do gruntownego czyszczenia bo zapycha filtry, już kupiłem chemię. Jak znajdę lub kupię myjkę ultradźwiękową lub solidny płyn do czyszczenia, to gruntownie oczyszczę gaźniki. W kanałach jeszcze coś mogło pozostać. Najważniejsze że już dokładnie wiem co ją boli.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.