Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt paź 30, 2018 9:59 am
Dokładnie versys to typowy drogowiec.
pozdrawiam
Marcin Jan
Wt paź 30, 2018 12:31 pm
Dworzi napisał(a):No proszę czyli jednak ktoś ma takie same pomysły jak ja
Będziesz dopasowywać obydwie pary na raz czy wybierzesz jedną a drugie zwrócisz?
Sprobuje dopasowac. Jak dla mnie obydwa modele sie uzupelniaja i w komplecie lepiej chronia moto. Patrzac na zdjecie wszysztko powinno sie zgrac bez problemu. Jak bedzie czas pokaze.
Wt paź 30, 2018 12:33 pm
Z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój projektu. Podziel się koniecznie wnioskami i szczegółowymi zdjęciami
So lis 10, 2018 4:53 pm
Nie jest źle a cięższy przód wcale nie zaszkodzi.
Radziłbym jednak, szybciutko wymienić śruby na dłuższe, od starego litra. Straciłeś ok.10mm gwintu a w bloku nie ma go za wiele.
Dolne połączenie gmoli ogarnąłeś bez problemu, wszystko pasowało?
So lis 10, 2018 7:33 pm
Ja myslalem ze te sruby juz sa dlugie. Poprzednie od crash padow byly mniej wiecej o polowe krotsze. Na dole w zasadzie wszystko pasowalo ale mam takie wrazenie ze givi nie robi wszystkiego aby pasowalo idealnie. Zakladalem poprzednio top box do fz6 i tak wszystko na wcisk wchodzilo.
Tutaj podobnie.
So lis 10, 2018 10:03 pm
Spójrz od strony kolektora w otwory w których tkwią śruby.
N lis 11, 2018 11:25 am
Jeśli miałeś zamontowane wczesniej crashpady to na jakie śruby montowales gmole? Miałeś jeszcze oryginalne sprzed crashpadow czy z ktoryms zestawem przychodzą śruby do tego miejsca?
N lis 11, 2018 12:54 pm
Orginalne byly razem z dokumentami od moto.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.