przez goramo » So lis 24, 2018 9:54 am
Po VIN niczego się nie dowiesz. Jedynie po wspomnianej wyżej kropce, która zdradza kwestię gwarancyjnej wymiany altka.
Na pewno można polecić zamontowanie wskaźnika ładowania. Altek nie zawsze pada tak od razu, czasem przepala się stopniowo i po obserwacji napięcia ładowania można zauważyć, że coś się dzieje.
Jeśli jeździsz głównie po kraju, to wożenie zapasowego alternatora jest chyba zbędne. W razie awarii za stosunkowo niewielkie pieniądze można przetransportować motocykl do domu/warsztatu.
Jeśli masz w planie wycieczkę po krajach zachodniej Europy (gdzie koszty naprawy lub też transportu motocykla mogą okazać się poważnym problemem), to ja bym chyba ze sobą zabrał zapas, kilka narzędzi i uszczelniacz do dekla, tak aby w razie czego samemu wymienić stojan. To nie jest jakaś bardzo skomplikowana operacja i do się samemu zrobić.
Natomiast odpuściłbym sobie wymianę „prewencyjną”.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life