Witam.
Ponownie noszę się z zamiarem zakupu CBF 600 w dobrym stanie. Mam pare sztuk na oku z przebiegiem 40 - 45 tys. km.
Już o lakier pytał nie będę ale była kiedyś tutaj podana taka francuska stronka z oryginalnym zdjęciami jakoś nie moge jej znaleźć?
Konkretnie mam pytanie czy przy takim przebiegu j.w. może wystąpić przebarwienie tłumika na złotawo?
Druga sprawa czy wibracje od sprzęgła mogą już być na tyle duże ze powodują drżenie osłon etc. ?
Nowy napęd po wymianie na zębatkach Sunstar powinien być na samym początku zakresu czy w środku zdj.?
Czy przy obecnych temperaturach po odpaleniu i rozgrzaniu oraz przejechaniu 3 -4 km zatrzymaniu sie na kilkanaście sekund powinien włączyć się wentylator (troche za szybko jak na moje oko)? Jaka jest standardowa temperatura na wskaźniku podczas jazdy? Na kresce "pionowej"?
Oraz temat rzeka ale się zapytam czy opona 4 -5 lat na motocyklu z dobrym bieżnikiem to już kaplica czy jeszcze ok patrząc na temperatury letnie czyli 25 -35 stopni.