A mi się jakoś ten motocykl się nie widzi. Nie przepadam za nakedami wole coś z owiewką ja choruje na VFR 800/1200, varadero 1000, DL 1000 ten kierunek mnie jakoś pociąga ale póki co eksploatuje moją hondzinkę w przyszłości coś może zmienię ale na razie zostaje wierny przy CBF
A ja jeśli musiał-miał bym zmieniać co celował bym coś w stylu vstroma, trans-alpa itp. Czasem brakuje mi lekko terenowej specyfiki na polskich drogach i odcinkach nieutwardznych, którymi też zdarza mi się jeździć.
tak, ja tez. Najlepiej jako drugie moto, wyprawowe, przygotowane specjalnie - opony, akcesoria, oswietlenie itp. W ogole to najpierw przymierzalem sie do Transalpa i b mi sie podobal, ale byl drozszy. Ale w sumie, to nie zaluje, bo cebeefka bardziej jednak praktyczna - mocniejsza, szybsza, a ja i tak wieekszosc zdecydowana jezdze po asfalcie. A polne drozki czy lesne CBF wytrzymuje spokojnie.
Czyli same pozytywy... Jeszcze gorzej, nie wyleczę się z streettriplizmu . Miałem okazję parę razy jechać CBF po polnych czy leśnych ścieżkach, niby bez zarzutu, ale jednak nie czuję się na niej w takich sytuacjach pewnie. Może to też za sprawą opon, no ale czego oczekiwać, to jednak typowy szosowiec.
Bosman78 napisał(a):... tank-bag hmmm nie jestem pewnien, ale chyba tam jest plastikowy zbiornik.
Nic z tych rzeczy- zbiornik w streecie jest metalowy. Pomyliłeś chyba z nowym Ducati Monsterem który ma plastikowe nakładki dekoracyjne na zbiornik paliwa (które ładnie wyglądają ale niestety trzeszczą...)
allegro polecam pisz do odób wystawiających puszki to może będą mogli ci cos namierzyć sami handlarze
heh ja sie temat głośności nie wypowiadam moja x11 musi dostać db-kilery bo alarmy uruchamiam na parkinagach, a Sv wcześneij tylko na podziemnych cos tam uruchomiła