ogólnie wygląda ok, ale... też jestem ciekawy co to jest na końcach lagów, te niebieskie śrubki czy co to?! i wydaje mi się ze wymieniana była kierownica bo ma kiere Givi. Inne lagi + inna kiera moze świadczyć o wymianie przodu ale nie ma sie co tym martwić bo ja też miałem lekką przygodę i mam nowy przód i jest wszystko git. Masz możliwośc targownia sie o lusterko i połamaną klamkę sprzęgła i zauważ że przebieg to 19k mil wiec 30kkm.
Strasznie brzydko ta olejarka umieszczona. W opisie sprzedający napisał „motocykl bez inwestycji” ja tam widzę, że trzeba w niego troszkę zainwestować. Lagi może mieć wsadzone od 600 bo miały regulowane. Nie wiem czy GIVI robi też kierownice na kierownicy jest naklejka chyba że sobie ktoś dokleił. Ma też chyba nieoryginalne ciężarki kierownicy no i anglik może mieć cofnięty licznik właśnie z tych wspomnianych w opisie 100 tys km
Sorki ale nie jarze o co chodzi. Zdjecia dosc konkretne. A ze zegary GBR to moze poprzedni szwajcar sciagnal z angolandu... moim zdaniem wszystko ok, chyba ze mnie oswiecicie. Jutro odpale z ciekawosci na kompie. Moze ekranik komorkowy nie styka
lukszy, może faktycznie źle osądziliśmy sprzedającego. Miał koleś szlifa i naprawił szwajcara po taniości częściami z angoli.. Trza by w papiery zerknąć..
Ale na pierwszy rzut oka aukcja przezabawna - przynajmniej dla mnie a z tego co widzę i dla Ciebie no chyba że wypowiedź Ruperta należy traktować jako podszyta ostro maskowaną ironią, to wtedy