cerber napisał(a):A pod obciążeniem też stuka?
Tak. Stuki są podczas obciążenia (a dokładnie przyśpieszania).
Na tym filmiku który dałem w pierwszym poście, stuki pojawiają w momencie naciśnięcia tylnego hamulca (czyli w momencie pojawienia się obciążenia).
Jak jadę na równym gazie lub hamuję silnikiem to nic nie słychać.
matek45 napisał(a):Sprawdziłeś wzrokowo łańcuch czy nie ma uszkodzeń? Sprawdź czy ten dźwięk jest słyszalny podczas pełnego obrotu tylnego koła (znacznik na zębatce zrób dla ułatwienia) czy przy podczas pełnego obrotu łańcucha (tak samo tylko znacznik na ogniwie łańcucha).
Czy ten stukot ma większą częstotliwość wraz ze zwiększeniem prędkości?
Tak sprawdzałem. Łańcuch jest OK, w połowie naciągu. Jak obracam kołem na centralnej podstawce - to nic nie stuka.
Wg. mnie, stuki są tak jakby podczas pełnego obrotu łańcucha i są w miarę jednostajne (nie rosną wraz ze wzrostem obrotów silnika).
P.S. Podczas wizyty u mechanika, słuchał on tych stuków stetoskopem i stwierdził że nie dochodzą one ze skrzyni biegów.
Zostaje zatem wałek zdawczy, zębatka i napęd.
Mechanik wyczytał gdzieś w necie, że podobno w CBF'kach zdarzają się problemy z wieloklinem na wałku zdawczym i że to on może powodować te stuki.
Pod koniec tygodnia moto idzie do serwisu, wiec jak będę wiedział co to było to dam znać.
Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi