przez gddemon » Wt kwi 17, 2012 7:35 am
Witam, jestem właścicielm CFB1000 z tematu i chciałbym odpisać na pytania:
rok produkcji: 2007
pierwsza rejestracja: 05.2008
Moto zakupione w salonie Pomirski w Gdańsku - jestem pierwszym właścicielm
przebieg: 48.000 ( z jakimś haczykime ) - gwarantuje swoją głową jako pierwszy właściciel.
Wyposażenie:
- gmole HepcoBecker
- olejarka łańcucha Scottoiler
- kufry boczne KAPPA V35
- kufer centralny GIVI MAXIA ( największy )
- szyba MRA VarioTouring
- gniazdo zapalniczki
- torba Oxford na bak 36L (wielkośc zmienna )
- oryginalne owiewki dłoni
- termometr oleju
- uchwyt z ładowarką do nawigacji BECKER Z100 (opcjonalnie mogę także odsprzedać urządzenie Z100 z uchwytem samochodowym - 1 nawi w 2 pojazdach )
- filtr powietrza KN
Moto ma nowy akumulator i nowy napęd, wymienoić możnaby także łożysko główki ramy - dla konkretnego kupca jestem w stanie wykonać to jeszcze przed sprzedażą, opona tył - przejechane 6.000km ( 3 od zakupu ) opona przód niedługo do wymiany - 24.000 km ( jest to 2 opona )
Miałbym także do sprzedania elementy ubioru i kaski NOLAN ( N102 i N103 ) z system łączności bluetooth.
Moto używane głównie do turystyki. W okresie 2008.05-2009-08 zrobiłem nim 36.000 km - w tym czasie regularnie rerwisowany u Pomirskiego. Od roku 2010 jeżdzony znacznie mniej ( brak czasu ) podstawowe prace seriwsowe - wymiany płynów, świec itd. wykonywałem sam,2010.06 - sprawdzenie luzuów zaworowych u Pomirskiego ( 42.000 km), 2012.03 wymiana napędy u Pomirskiego i przeglą wiosennym ( jedyna uwaga to łozysko główki ramy o którym juz pisałem - określili jego stan "można jeszcze pojeździć ale niedługo trzbea zrobić )