Nie wiadomo czy temat aktualny, bo kolega coś zaniepisał...
A ja dopiero teraz zobaczyłem taki temat.
Ad rem.
Wg mnie na 1. moto - CBF 500.
CB 750, pomimo niezaprzeczalnych zalet - wyglądu (rzecz gustu), jakości wykonania (CBF1k się chowa), super elastycznego, "przyjaznego" i przewidywalnego silnika - jest też dość ciężka, co się czuje, zachowuje się mulaście w zakrętach (może to plus dla "świeżaka") i niezbyt pewnie w manewrach na małej prędkości. Czułem spory respekt przed jej masą, nawet po kilkunastu kkm.
Gostek (całkiem świeżo po kursie), który ode mnie kupował Sevenę, w czasie jazdy próbnej zniknął za zakrętem na jakieś 20 minut. Później okazało się, ze zawracał
Prowadzenie CBF1k to przy niej niebo a ziemia.Ogólnie CB 750SF - silnik 6, styl 6, hamulce 5+, prowadzenie 4.
CBFa to nowsza konstrukcja, więc powinna się prowadzić łatwiej, przy tym lżejsza.