PeterS napisał(a):PS.
Z litra po lifcie wziałbym tylko silnik. W drodze powrotnej z ostatniej CBFiady zamienilismy sie z Dedosławem motocyklami. O ile buda średnio mi się podoba, to silnik jest klasą samą w sobie - wyższy moment u dołu, biegi "dłuższe", skrzynia to poezja, chyba łatwiej się wkręca. Rewelka.
Wyższy moment u dołu?
Wykresy zamieszczone w teście porównawczym w "Motocyklu" pokazują co innego...
Widać wyraźnie, że dopiero od 7 tysięcy nowa wersja zaczyna górować nad starą wersją mocą, a w kwestii momentu obrotowego zyskuje przewagę dopiero przy 7,5-8 tysiach (zależy na którym biegu). Piszą o tym także w tekście:
http://www.motocykl-online.pl/testy/honda-cbf-1000-classic-i-honda-cbf-1000-8211-dobrze-i-niedrogo Nowa jest szybsza, ma inne przełożenia (dłuższe biegi i niższe obroty przy tych samych prędkościach), ma lepszy ciąg w górnym zakresie obrotowym. Ale przy niższych obrotach stara wersja ma więcej momentu. Tyle, że może nie przebiega on tak bardzo gładko jak w nowej, więc może stąd takie odczucia...
P.S.
A żeby nie było, że całkowicie offtop'owo, to w kwestii Sevenki - piękny klasyk!
Ostatnio edytowano Wt paź 09, 2012 10:19 am przez
goramo, łącznie edytowano 1 raz
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life