wojciechu15 napisał(a):To chyba nie w tym nowym, z artykułu na ścigaczu wynika, że będzie w pełni elektroniczne sterowanie przepustnicą, kontrola trakcji i elektronicznie sterowane zawieszenie - więc nie widzę żadnych różnic i bardziej "mechanicznego" podejścia do sprawy niż w BMW.
Z tego co mi wiadomo to mają być dwie opcje (jedna strugana siekierą a druga z elektroniką - zależnie od zamówienia i preferencji użytkownika).
a co do tej elektroniki!
Żaden motocykl w przeciągu najbliższych 20 lat nie dorówna a nawet się nie zbliży do bardziej zaawansowanego w elektronikę samochodu osobowego! mówię o całej technologii, która odpowiada za poruszanie się pojazdu. I ta cała elektronika jest coraz doskonalsza, mało awaryjna a nawet gdy się coś dzieje to przytoczę jeden argument, w takim samochodzie jest ok. 100 różnych czujników sterowanych elektrycznie! i te 100 to nie jest żaden rekord, jest to bliżej standardu niż dalej. Ja wiem, że od razu, będą głosy, że samochód ma wszystko zabudowane i te czujniki/ sterowniki nie są narażone na bezpośrednie działanie warunków atmosferycznych! W motocyklu jest prawie podobnie! czym więcej się elektroniki wkłada tym bardziej się o jej wykonanie i eksploatację dba a szczególnie w motocyklach wielozadaniowych.