Wiele czynników może mieć wpływ na ściąganie motocykla w bok, a ramy w naszych motocyklach (poza pewnymi przypadkami) są na tyle solidne, że
wstępnie można wykluczyć krzywą ramę. Jeśli zaś chodzi o to, czy widać gołym okiem niesymetryczność, to jeśli by tak było, to pewnie takie stwierdzenie by padło. Napisane było o uchu przy silniku/chłodnicy, które w tym przypadku z reguły pęka, nie wpływając na geometrię ramy. Co innego rama stalowa z poprzednich wersji, tutaj może być różnie, choć też bym nie panikował tak od razu. Co innego np. Z750 gdzie podciągi ramy często pękają nie w wyniku bezpośredniego uszkodzenia tegoż, a raczej krzywej ramy - bo ktoś sobie wymyślił, żeby do motocykla ze stalową ramą wsadzić zawieszenie USD
W każdym razie, jak się okazuje ten CBF aż taki straszny nie był.
Troszkę mógłbym mniej z tymi tymi, ale niektóre posty naprawdę z **** (brzydkie słowo na D) wzięte są.
No, trochę się grzebie. Czasem przy moto, czasem w nosie
MisiekK, przeczytaj jeszcze raz, kogo tyczył się zwrot "cholerni hipokryci". Nie wiem, czy akurat Ty, On, Wy albo może ktoś innych do nich należy. Jeśli poczułeś się dotknięty to przepraszam, nie miałem na myśli tylko Ciebie, ale ogólną grupę ludzi którzy.... doczytaj sobie.
Czy dokładne słuchanie rozmówcy to też element kultury osobistej?