np.: TU\
albo TU
MrGlub napisał(a):Ale to ze akku ma duzo "mocy" nic nie znaczy.
Najwazniejsze jest jaki prąd i w jakim czasie jest w stanie dac.
Praca w funkcji czasu.
Maly motocyklowy akumulator moze dac taki sam prad jak duzy samochodowy, tylko znacznie krócej.
podlaczajac akku samochodowe i jakiekolwiek inne /zakladam ze sprawne/ do motocykla nic zlego sie nie wydarzy.
Inna sytuacja jest podlaczanie calego damochodu rownolegle do instalacji motocykla.
Jeden: nie wolno tegi robic przy wylaczonym silniku samochodu.
Dwa: kolejnosc podlaczania. Najpierw plus do.plusa a potem minusy. Nigdy odwrotnie.
W sytuacji gdy akku w moto mamy zdechniete a podlaczymy sie do samochodu bez wlaczonego silnika, akumulatory wyrownają napiecia. Dlatego nie silnik samochodu musi pracowac- zapewni prad ladowania.koniec kropka i wystarczy.
Dla mnie eot
marcin napisał(a):I tak z jednego pytania zrobil sie watek na przeszlo 3 strony, chociaz to pewnie jeszcze nie koniec.
rupert napisał(a):Podlaczajac duzo wieksze napiecie (nawet ponad 8 krotnie) narazasz elektronike na uszkodzenia. Wiec lepiej nie radz koledze takich rozwiazan.
zbyhu napisał(a):Jakie wyższe napięcie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości