Góral - czytaj ze zrozumieniem.
Napisałem przecie, że CBF600 w rocznikach
2004-2007 miała tarcze
zwykłe, a od rocznika
2008-> tarcze pływające.
Wuzio w swojej eFce rocznik 2004 ma
zmienione tarcze (być może także całe koło), na nowsze.
Nie kapuję tylko "problemu", bo jeżeli z motocyklem - jako takim, wszystko jest OK (prosto jeździ, nic mu nie dolega), to z punktu widzenia użytkownika wszystko jedno jaka tam tarcza jest aktualnie zamontowana.
Zaś co do samego luzu na tulejce w tarczy pływającej, to minimalne luzy w tych miejscach są rzeczą normalną. Po to są te tuleje, po to te tarcze pływające są dwuczęściowe, żeby właśnie (z różnych względów) oddzielić część roboczą od części montażowej (przykręcanej do felgi) i delikatne luzy będą się z czasem w tych miejscach pojawiać.
W niektórych modelach tarcz pływających w sportowych motocyklach przy powolnym toczeniu się słychać wręcz "klekotanie" tarczy na tulejach i nie rodzi to jakichkolwiek problemów.