huligans12 napisał(a):Dzięki wszystkim za pomoc. Śnieg spadł więc będę miał co robić wieczorami.
No i jak kolega prace idą?
Tak dziś z nudów dokopałem się do twojego posta. Mój brat ma CB500 troche się na niej ojeździłem, i powiem Ci ze ani takich stuków nie ma, wręcz chodzi tylko z charakterystycznym gwizdem i tyle, falowanie obrotów nie występuje a jak juz to na poziomie max kilku obrotów czyli niezauważalne. Wiadomo wmiare rozgrzewania sie silnik do temperatury pracy obroty wzrastają do ustalonych przez regulacje na biegu jałowym ale to nie jest pływanie.
Twoje dźwięki na pierwszy rzut nasuwają łańcuszek, czyli musisz sprawdzić, luzy zaworowe, napinacz i co za tym idze stan wykończenia łańcucha i ślizgi. Co do falujących obrotów to zapłonu tutaj bym nie podejrzewał prędzej gaźniki porządnie przetrzepał, wyczyścił, sprawdził przepony, ustawienie mieszanki czy taka sama na obu, no i ustawił na koniec podciśnienie, czasami taką chece może robić jedna z bardziej zużytych świec. Co do mechaników to nie każdemu można ufać najlepiej starać się robić samemu jesli nie ma sie kasy na dobry serwis a ma sie czas i jako takie zdolności, to trzeba sie wczytać w literature oraz posiadac zestaw jakiś wmiare narzedzi.
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...