So mar 23, 2013 3:09 pm
zbyhu napisał(a):O funkcję, bo po co Ci olejarka to doskonale wiem .
So mar 23, 2013 3:13 pm
zbyhu napisał(a):No właśnie o to mię się rozchodzi, że to jest kompletnie niepotrzebna funkcja, bo jeśli na światłach olej zdąży nakapać na asfalt, to znaczy, że oliwiarka jest w trzy dupy za mocno odkręcona i pół motocykla będzie w oleju po krótkiej przejażdżce. A jak jest dobrze ustawiona, to na światłach, nawet najdłuższych, nie ma prawa nic skapywać z łańcucha .
Ale co ja tam wiem po 7 latach używania oliwiarek...
So mar 23, 2013 3:32 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):Krzyhu napisał(a):Zbyhu, to ten od malowania gmoli. Jak mu podczas postoju na światłach kapnie na łańcuch kropla za dużo, to gotów wyciągnąć szmatę i wycierać.
Chyba Krzyhu z kimś mnie pomyliłeś
Wesoły Dyzio napisał(a):(...) Ryski na gmolu, lusterku i rączce pasażera się pomaluje (...)
So mar 23, 2013 3:36 pm
Krzyhu napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):(...) Ryski na gmolu, lusterku i rączce pasażera się pomaluje (...)
So mar 23, 2013 3:38 pm
Wesoły Dyzio napisał(a):Po jaki gwint ma mi się przez te np. pięć minut lać olej.
N mar 24, 2013 4:13 pm
Wt mar 26, 2013 12:57 pm
Śr mar 27, 2013 3:21 pm
Śr mar 27, 2013 5:13 pm
Cz mar 28, 2013 10:33 am