jackob napisał(a):Ja mam neoteca,niewiele nim zrobiłem bo około 200km więc i test taki sobie ale jedno wiem na pewno:Gdybym miał nakeda to cisza kompletna by nastała.Ale nasze szyby mają to do siebie,że walą pędem powietrza prosto w kask i już tak cicho nie jest.Gdy staje na podnóżkach-cisza,gdy chowam się całkiem za szybę-cisza,gdy jadę w pozycji standard-szum
Mam szybę w górnej pozycji i spróbuję ją obniżyć,może będzie lepiej.
A pinlock to jakieś czary jak dla mnie. Jeździłem w chłodne dni i stwierdziłem,że w strefie pinlocka zero parowania a poza nią para aż się skraplała na szybie.Jestem w szoku bo nie sądziłem że to aż tak fajnie działa
Na początku sezonu planuję dokupić interkom Midlanda BT Next i dam znać jak się sprawuje z tym kaskiem.
Mam identyczne odczucia co do Schubertha C3 (bez pro). Na kanapie hałas, na podnóżkach błoga cisza.
Midlanda też mam. Moi rozmówcy nie wiedzą, że jadę moto. Myślą, że siedzę w domu. Wycinanie hałasu działa wyśmienicie. Wydaje mi się, że Midland stosuje w Next mikrofon różnicowy. Gorzej jest w drugą stronę. Przy prędkościach ponad 110km/h szum powietrza na CBF600S jest tak duży, że trzeba się wsłuchiwać co rozmówca mówi.
Do CB można podpiąć adapter bluetooth i bezprzewodowo korzystać z CB za pośrednictwem Midlanda Next. Nie wiem tylko czy to nie przerost formy.
Podczas wycieczki do Chorwacji porozumiewałem się z kolegami za pomocą krótkofalówki na BT połaczone bezprzewodowo z Nextem. Sprawdzało się to bardzo dobrze.
http://radiotelesklep.pl/krotkofalowki-pmr/3332-midland-g8e-bt-bluetooth-pmr-1szt-lad-accu.htmlMożna do krótkofalówki dokupić holder na kierownicę.
Zimą można łyknąc C3 za 1500PLN wysyłkowo z za granicy