Po kupnie motocykla okazało się, że blokada kierownicy nie działa. Objawia się to w taki sposób, że w _dowolnym_ położeniu kierownicy mogę wcisnąć kluczyk z pozycji OFF i przekręcić na LOCK - a kierownicą dalej mogę ruszać.
Próbowałem oczywiście w pozycji kiedy kierownica jest skręcona maksymalnie w lewo (...i prawo), oraz maksymalnie w lewo minus troszeczkę, jak to było sugerowane w tym wątku: viewtopic.php?f=25&t=1278, bez pozytywnego skutku.
Wspomniane w tym wątku również było o zardzewiałej stacyjce/bolcu, jednakże z tego co zrozumiałem wtedy nie da się przekręcić kluczyka z OFF na LOCK, zatem to raczej to nie ten przypadek.
Pytanie 1: czy ktoś ma pojęcie o co może chodzić?
Pytanie 2: nie mogłem znaleźć nic o tej blokadzie w serwisówce (w manualu jest tylko o jej włączaniu), czy coś przegapiłem ?
Problem dotyczy Hondy CBR 600 SA, PC-43 (2008).