Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
N maja 26, 2013 10:34 pm
adbok napisał(a):Wesoły Dyzio napisał(a):pat_pat napisał(a):Takie które pozwoli na bezproblemowy rozruch przy ponownym włączeniu.
Ok, ale jaka wartość wg Ciebie pozwala na bezproblemowy rozruch; 13, 0V, 13, 5V, a może 14, 0V
Przy 12.20v odpala od pierwszego
Pn maja 27, 2013 6:32 am
Rozchodziło się o ładowanie akumulatora. Przy jakim napięciu. Z tego co wynika w dyskusji na elektrodze.pl powinno być powyżej 14v. W cbf też widać kiedy napięcie jest wyższe. Przy wyższych obrotach lampy świecą jaśniej i śmiem twierdzić, że dopiero wtedy jest wystarczające napięcie aby ładować akumulator.
Pn maja 27, 2013 8:51 am
Powtórzę raz jeszcze:
Ładowanie to nie tylko napięcie, ale również PRĄD.
Pn maja 27, 2013 9:27 am
Masz na myśli natężenie w amperach ?
Masz rację totalnie zapomniałem o tym "drobnym" szczególe.
Pn maja 27, 2013 10:23 am
Dokładnie. Prąd ładowania/rozładowania w amperach.
Jeśli prąd ładowania będzie mniejszy niz pobierany, to samo napięcie (wyższe) sprawy chyba nie załatwi ?
Pn maja 27, 2013 9:00 pm
pat_pat napisał(a):Rozchodziło się o ładowanie akumulatora. Przy jakim napięciu. Z tego co wynika w dyskusji na elektrodze.pl powinno być powyżej 14v(...)
Gdyby tak było, to znaczy u mnie w ogóle nie ma ładowania, bo przy 100km/h mam 13, 8v
Wt maja 28, 2013 7:44 pm
Cóż jeden kolega zauważył, że trzeba jeszcze uwzględnić natężenie prądu.
A ja napisałem co zaobserwowałem na dwóch CBF 600 katowanych na placyku. Gaźnikowej i na wtrysku.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.