Yo!
Z oczywistosci: szlifnieta na prawo, zlamana klamka hamulca, przerysowana czacha, owiewka, wydech, zmienione ciezarki kierownicy.
Z mniejszych oczywistosci: stelaz nawet nie lezal kolo oryginalnego Hondy. To jest Hepco & Becker i do tego niekompletny. Brakuje poprzeczki laczacej stelaze kolo rejestracji. No i zeby kufry zalozyc, trzeba dokupic takie specjalne plytki do zamkow od kufrow H&B.
Crashpad starty, zajrzalbym, czy nie naruszylo mocowania silnika. Ostatnio widzialem taka CBF, ze wygladalo wszystko ok, ale jednak blok od gleby na crashpada byl pekniety i silnik sie pocil.
Kierownica wydaje sie byc lekko krzywa, jakby prawa strona nizej. Ale moze mi sie w oczach mieni
.
Jeden kluczyk nie oryginalny, pytanie czy jest zaprogramowany pod Immobiliser.
Pzdr
PS
O, poprzeczka w stelazach laczaca jest, ale jakos dziwnie poprowadzona, za chlapaczem. Ja mam takie stelaze i jest to zupelnie inaczej rozwiazane. Warto zobaczyc, czy to tak oryginalnie, czy ktos juz tam cos kombinowal.