No i kicha 3/4 a jakiego to zakresu .Ja spotkałem się z zapisem że pomiar powinien odbywać się przy połowie obrotów mocy maxymalnej motocykla czyli jeśli np Suzuki SV1000 ma moc maxymalną przy 9000obr. to pomiar powinien przeprowadzony być przy 4500obr co potwierdza też tabliczka znamionowa tego że motocykla .A wiem jedno jeśli było by 3/4 obr .mocy maxymalnej czyli 6750obr to na seryjnych nie tkniętych tłumikach wyszło by ponad 96dB i dowód zostałby zabrany. Myślę że wszystkie moto wkręcone do ¾ obrotów mocy maxymalnej generuje na fabrycznych tłumikach ponad 96dB. A co jeśli motocykl nie posiada obrotomierza.
Jako ciekawostka -jest taki motocykl, flagowy sport BMW S1000RR który dostał homologację i jest dopuszczony do poruszania się po naszych drogach , na tabliczce znamionowej ma napisane że na seryjnym układzie wydechowym generuje 103dB
. i gdzie tu sprawiedliwość
.
Ponoć policja nie musi nam udowadniać .Wystarczy że podejrzewa , ma prawo zabrać dowód i skierować na badanie techniczne.
Z tego co pamiętam CBF 600 po mojej modyfikacji przy prawidłowo przeprowadzonym teście generuje 92-93dB.