raphi napisał(a):Podłączam się do pytania/prośby
Ja też chcę.
na razie leży w garażu, w grudniu oddam do lakiernika - montaż na przełomie lutego / marca. Cena była o.k., wykonany solidnie, raczej nie powinien się rozłupać podczas eksploatacji.
Fakt: błotnik firmy PUIG ma co najmniej trzy zalety:
a. wyglada estetycznie,
b. pewnie wykonany z lepszego tworzywa,
c. nie zawsze trzeba malować (zależy od koloru motocykla)
ale tak naprawdę chodzi o to by błotnik był stabilny podczas jazdy (nie telepało nim) i odporny na drobne odpyski kamieni. Miejsce montażu i tak narażone na ciągłe zabrudzenie podczas eksplotatacji w deszczu, więc w przypadku moim nie ma co się podniecać PUIGiem, zwłaszcza, że w zakupie błótnik był niedrogi a znajomy lakiernik pomaluje za darmo. Ważne jest stabilne zamocowanie - jeśli będzie coś telepało to zdejmuję ten błotnik i rozpatrzę wtedy PUIGA albo wogóle zrezygnuję z tego zabiegu.
Dla zastanawiających podaję odnośnik do producenta:
http://www.ricambiweiss.de - specjalizują się w odlewach z tworzywa i nie tylko.
Jeśli ma ktoś zamontowanego PUIGA to prosiłbym o fotki - chciałbym zobaczyć jak jest zamontowany z prawej strony moto (po przeciwnej stronie niż osłona łańcucha).
Pozdrawiam