Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu
Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.
Wt sie 20, 2013 7:27 pm
Może to dziwny temat przy tym moto i jego konstrukcji(czytaj ograniczeniach trakcyjnych) ,ale czy ktoś z kolegów przerabiał temat?
Rozsądne cenowo rozwiązanie wskazane , nie piszcie że po co amor i że to nie sport .
Pozdrawiam
Wt sie 20, 2013 7:58 pm
szejseta pc43 łapie shimmy wyłącznie w przedziale 60-80 kmh, więc zupełnie nie kumam po co chcesz wywalać kasę na amortyzator skrętu
zrozumiałbym gdybyś miał r6, które shimmy dostaje przy 230kmh i to już jest niebezpieczne, ale w CBFie? może lepiej skasuj luz na łożysku główki ramy? albo dopompuj powietrze w oponach? taniej wyjdzie
a jeśli już chcesz wydawać hajs, to kup nowe opony?
Śr sie 21, 2013 4:55 am
Opona 6 tys km 1 rok)tył 8 tys (1,5 roku) , łożysko główki ramy 5 tys( pół roku) -luzu brak , ciśnienie ok , brak stelaży pod kufry ,moto nie było rozbite.
Czasem na słabej nawierzchni i powyżej 150 się pojawia , na szczęście delikatnie i do opanowania ale mnie denerwuje.
Śr sie 21, 2013 5:03 am
Jakie to opony?
Śr sie 21, 2013 6:20 am
Ciśnienie nominalne masz na zimnej oponie rozumiem? Spróbuj upuścić trochę wiatru, bo jak jeździsz to nagrzewasz oponę i ciśnienie rośnie. Potem sprawdź na ciepłej oponie jakie masz ciśnienie. Gdy jest powyżej nominalnego, to upuść i sprawdź jak się zachowuje.
Aha, dobry ciśnieniomierz to podstawa, bo te na stacjach to pokazują wynik tak pi*drzwi
Śr sie 21, 2013 9:22 pm
Przód Dunlop SportMaxx Roadsmart , tył Dunlop SportMaxx Qualifier.
Wszystkie podpowiedzi cenne ale to już zanalizowałem.
Ponawiam pytanie o amor skrętu tak jak w temacie czy ktoś z kolegów już montował do cbf i jaki?
Cz paź 24, 2013 4:43 am
Taki też znalazłem ,ale temat umarł ponieważ cbf-kę dosiada już nowy motonita.
Nadchodzi czas na VFR800.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.