Modyfikacja migaczy CBF1000

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez lenyyy » Cz lip 12, 2018 9:54 am

Ktoś przerabiał temat modyfikacji?

biały v1.jpg


zółty v1.jpg


żarówki v1.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
lenyyy
Nowicjusz
 
Posty: 4
Dołączył(a): So kwi 07, 2018 10:14 pm
Imię: Piotr
Motocykl: CBF1000A
W siodle: 100-200 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez Grzesiob » Cz lip 12, 2018 10:28 am

Myślałem o tym, żeby tak zrobić w motocyklu. Mam nawet odpowiedni komplet żarówek. Jednak się nie odważyłem. Sygnał kierunkowskazu z tych ledów jest zdecydowanie słabszy niż z tradycyjnej żarówki. Nie zaryzykuję bezpieczeństwa na motocykl, które mają tylko jeden bardzo ważny zestaw kierunkowskazów z przodu.

Tak na marginesie w aucie zrobiłem tak kierunkowskazy ale tam zestawów kierunkowskazów widocznych z przodu jest więcej.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano Cz lip 12, 2018 12:22 pm przez Grzesiob, łącznie edytowano 1 raz
Grzesiob
Użytkownik
 
Posty: 48
Dołączył(a): Pt wrz 02, 2016 7:48 am
Wiek: 46
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000, Vulcan2000
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez lenyyy » Cz lip 12, 2018 10:43 am

oczywiście rozwaga z bezpieczeństwem ponad wszystko ... na powyższych zdjęciach nie widać jednak osłabienia pomarańczy. Wiele zależy od mocy ledów.
lenyyy
Nowicjusz
 
Posty: 4
Dołączył(a): So kwi 07, 2018 10:14 pm
Imię: Piotr
Motocykl: CBF1000A
W siodle: 100-200 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez Avalon » Cz lip 12, 2018 12:07 pm

Że tak zapytam.... a po co w ogóle to przerabiać ?
Bez obrazy, ale taki tuning kojarzy mi się ze słowem "agro" :msn-wink:
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 2605
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz Mszczonów
Wiek: 53
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez Grzesiob » Cz lip 12, 2018 12:17 pm

Czy Agro to kwestia dyskusyjna. W każdym razie zasada działania tej żarówki polega na tym, że w momencie włączenia kierunkowskazów gaśnie białe światło i miga żółte światło (w tym samym miejscu). Dla mnie wygląda fajnie. Tyle tylko że jednak mam zastrzeżenia do mocy pomarańczowych ledów.

AVALON cała branża motoryzacyjna w ostatnich 3 latach przeszła w kierunku AGRO tuningu xcrazy
Grzesiob
Użytkownik
 
Posty: 48
Dołączył(a): Pt wrz 02, 2016 7:48 am
Wiek: 46
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000, Vulcan2000
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez Avalon » Cz lip 12, 2018 12:28 pm

Może nie cała branża, i na pewno nie są to kierunki typu "agro".
Dla przykładu najnowszy Civic X generacji z lampami ful Led, ma żarówki w bocznych kierunkach :)

A wracając do tematu, to zrozumiałem że "białe" świeci cały czas ?
Czyli takie obrysówki... hmm zgodne to z przepisami ?
Malcolm Young RIP 1953-2017
Avatar użytkownika
Avalon
Fanatyk
 
Posty: 2605
Dołączył(a): N paź 16, 2011 4:17 pm
Lokalizacja: Dawniej Wa-wa, teraz Mszczonów
Wiek: 53
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000A '8
W siodle: 100-200 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez Glub » Cz lip 12, 2018 4:36 pm

Tylko obrysowki sa zwykle pomarańczowe co widac w starych SilverWingach. Realizowane żarówką dwuwłóknową.
Obrazek
Avatar użytkownika
Glub
Nightmare
 
Posty: 6809
Dołączył(a): So sie 04, 2012 2:08 pm
Lokalizacja: Nowodwory
Wiek: 39
Imię: Mikołaj
Motocykl: NC700XD 2012
W siodle: 100-200 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez Grzesiob » Cz lip 12, 2018 7:12 pm

Avalon napisał(a):A wracając do tematu, to zrozumiałem że "białe" świeci cały czas ?
Czyli takie obrysówki... hmm zgodne to z przepisami ?


Białe gaśnie w momencie włączenia kierunków. Wtedy jest tylko migające żółte. Po kilku sekundach od wyłączenia kierunkowskazów białe zapala się ponownie.

Honda CBF1000 ma stałe obrysówki realizowane żarówką 5W. Niektórzy też zmieniają tam na ledy.
W przypadku zastosowania żarówek z tematu "obrysówki" trochę mocniej świecą. Akurat to jest dużo bezpieczniejsze bo motocykl jest zdecydowanie bardziej widoczny.


https://www.youtube.com/watch?v=Nkz0KSly3L8
Grzesiob
Użytkownik
 
Posty: 48
Dołączył(a): Pt wrz 02, 2016 7:48 am
Wiek: 46
Imię: Grzegorz
Motocykl: CBF1000, Vulcan2000
W siodle: <100 kkm

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez maćko » Cz lip 12, 2018 8:03 pm

Taka kompilacja często stosowana jest jak substytut "dziennych". Kumpel ma takie coś zamontowane w Pan European i całkiem dobrze wygląda. Osobiście też bym tego nie założył.

Pzdr.
HONDA CBF 500+
Avatar użytkownika
maćko
Miłośnik
 
Posty: 515
Dołączył(a): Cz lip 07, 2011 8:21 pm
Lokalizacja: Mosina
Wiek: 43
Motocykl: CBF 500+

Re: Modyfikacja migaczy CBF1000

Postprzez nocny » Cz lip 12, 2018 9:53 pm

Avalon napisał(a):Czyli takie obrysówki... hmm zgodne to z przepisami ?


nie sądzę :).
raz homologacja klosza
dwa warunki techniczne pojazdów w zakresie oświetlenia, jest w rozporządzeniu ładna tabelka na tą okoliczność .
Jednak co by nie pisać ponoć układ trójkąta w oświetleniu lepiej jest wyłapywany przez oko innych kierowców.
Zresztą taką właśnie ostatnio poczyniłem obserwację, że większość mijanych motocykli było wyposażonych w oświetlenie 1+2, choć raczej w formie lightbarów aniżeli z wykorzystaniem kierunków (nie licząc nowych Hąd gdzie kierunki świecą światłem ciągłym żółtym).
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Miłośnik
 
Posty: 962
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 41
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000 SC64
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości