Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Tu omawiamy ogólne zagadnienia techniczne, niezwiązane stricte z danym modelem motocykla
Regulamin działu Tu nie spamujemy, trzymamy się tematów czysto warsztatowych.
Spam będzie usuwany.

Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez Dworzi » Pt wrz 14, 2018 9:46 am

Cześć. Zainspirowany zlotowymi pogaduszkami poszperałem co nieco w temacie gmoli do SC64. Postanowiłem zmienić moje crashpady LSL na orurowanie ale jeszcze nie wiem które.
Dylemat powstał pomiędzy montowanymi wyżej SW-MOTECHAMI a montowanymi niżej Kappa/Givi. W pewnym momencie zacząłem zastanawiać się, czemu nie zamontować ich razem? xsiteful xcrazy Na zdjęciach w sieci widać, że mają jeden wspólny punkt mocowania w uchu silnika, natomiast w obu przypadkach jest to tylko blaszka, którą byłoby można zamontować na zakładkę jedna na drugą. To jest jedna opcja.
Niestety gwint w uchu silnika jest aluminiowy, a więc mocowanie do niego dwóch gmoli to może być za dużo. Drugą opcją jest przespawanie blaszki mocującej gmole SW-Motech w miejsce gdzie mocowane są crashpady Puig (bliżej chłodnicy).
Temat jest na razie luźnymi dywagacjami ale myślę, że warto to przemyśleć bo poza tym jednym mocowaniem konstrukcje gmoli nie nachodzą na siebie (wnioskując po zdjęciach).

https://2.allegroimg.com/original/03d693/743ba3024dfc9feb0422745bd812
https://e.allegroimg.com/original/038dcb/79e542bb4b88823de05fe1c8627e
https://0.allegroimg.com/original/039435/c59921d14e39b34b9f8145f046b0
https://www.xmoto.gr/image/cache/catalog/xmoto/Product_Photos/Pr_16155_or-910x1155.jpg
Malaguti F10 -> MBK X-Limit 50 -> Aprilia SX 125 -> Hornet 600 2005 -> CBF1000FA
Avatar użytkownika
Dworzi
Znawca
 
Posty: 218
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów
Wiek: 24
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez nocny » Pt wrz 14, 2018 7:06 pm

To nie stunt :).
Imho givi lepije chronią silnik a to chyba jest najważniejsze. Te wyżej montowane będą szpecić twoje ładne białe boczki :).

pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1074
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 41
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000 SC64
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez Kafecz » Pt wrz 14, 2018 8:26 pm

Czekam na rezultaty tych rozwazan. Ja na poczatek chce zamontowac te wyższe.
Kafecz
Użytkownik
 
Posty: 25
Dołączył(a): Pt wrz 14, 2018 10:08 am
Imię: Rafal
Motocykl: Cbf 1000
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez cerber » N wrz 16, 2018 7:00 pm

Ja mam założone te z ostatniego linku,mój szaman powiedział że one dodatkowo usztywnią ramę.
Avatar użytkownika
cerber
Nowicjusz
 
Posty: 19
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2018 5:18 pm
Imię: Artur
Motocykl: cbf 1000 sc64
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez raphi » Pn wrz 17, 2018 2:35 pm

20 kg extra w orurowaniu xrofl
Honda CBF600NA 2008: Obrazek
Honda CBF1000A 2006: Obrazek
Honda CB500 1997: Obrazek
Avatar użytkownika
raphi
Nightmare
 
Posty: 12064
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 6:41 am
Wiek: 40
Imię: Rafał
Motocykl: Black Widow
W siodle: 100-200 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez Dworzi » Wt paź 23, 2018 5:36 am

Kafecz napisał(a):Czekam na rezultaty tych rozwazan. Ja na poczatek chce zamontowac te wyższe.


I jak? Zamontowałeś je już? Jeśli tak to czy mógłbyś wrzucić zdjęcie motocykla z przodu?

Dorzucam do tematu foty z gleby z gmolami GIVI z forum cbf1000.com. Moto w ślizgu podniosło się na oponach i upadło jeszcze na drugą stronę
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano Wt paź 23, 2018 5:59 am przez Dworzi, łącznie edytowano 1 raz
Malaguti F10 -> MBK X-Limit 50 -> Aprilia SX 125 -> Hornet 600 2005 -> CBF1000FA
Avatar użytkownika
Dworzi
Znawca
 
Posty: 218
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów
Wiek: 24
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez nocny » Wt paź 23, 2018 5:58 am

Jakby nie miał przedłużaczy lusterek to w tym miejscu nie porysował.
Swoją drogą zawsze jakieś straty muszą być. najważniejsze Że silnik cały.

pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1074
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 41
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000 SC64
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez Talrep » Pt paź 26, 2018 10:45 am

nocny napisał(a):Jakby nie miał przedłużaczy lusterek to w tym miejscu nie porysował.


Ale pewnie owiewki by bardziej dostały. :bag:
Avatar użytkownika
Talrep
Użytkownik
 
Posty: 119
Dołączył(a): N kwi 26, 2015 11:47 am
Lokalizacja: Łomianki
Wiek: 35
Imię: Jacek
Motocykl: CBF600SA '09
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez Kafecz » So paź 27, 2018 10:18 am

Ostatnio edytowano So paź 27, 2018 8:09 pm przez Kafecz, łącznie edytowano 3 razy
Kafecz
Użytkownik
 
Posty: 25
Dołączył(a): Pt wrz 14, 2018 10:08 am
Imię: Rafal
Motocykl: Cbf 1000
W siodle: <100 kkm

Re: Łączenie dwóch rodzai gmoli SC64

Postprzez Dworzi » So paź 27, 2018 3:14 pm

Nie widać obrazków niestety
Malaguti F10 -> MBK X-Limit 50 -> Aprilia SX 125 -> Hornet 600 2005 -> CBF1000FA
Avatar użytkownika
Dworzi
Znawca
 
Posty: 218
Dołączył(a): Pn kwi 03, 2017 6:46 pm
Lokalizacja: Rymanów
Wiek: 24
Imię: Kuba
Motocykl: CBF1000FA SC64
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość