CBF 600 kilka pytań zakupowych

Tu weryfikujemy i oceniamy wystawione na sprzedaż motocykle.

CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez rav143 » Pn lis 26, 2018 4:38 pm

Witam.

Ponownie noszę się z zamiarem zakupu CBF 600 w dobrym stanie. Mam pare sztuk na oku z przebiegiem 40 - 45 tys. km.

Już o lakier pytał nie będę ale była kiedyś tutaj podana taka francuska stronka z oryginalnym zdjęciami jakoś nie moge jej znaleźć?

Konkretnie mam pytanie czy przy takim przebiegu j.w. może wystąpić przebarwienie tłumika na złotawo?

Druga sprawa czy wibracje od sprzęgła mogą już być na tyle duże ze powodują drżenie osłon etc. ?

Nowy napęd po wymianie na zębatkach Sunstar powinien być na samym początku zakresu czy w środku zdj.?

Czy przy obecnych temperaturach po odpaleniu i rozgrzaniu oraz przejechaniu 3 -4 km zatrzymaniu sie na kilkanaście sekund powinien włączyć się wentylator (troche za szybko jak na moje oko)? Jaka jest standardowa temperatura na wskaźniku podczas jazdy? Na kresce "pionowej"?

Oraz temat rzeka ale się zapytam czy opona 4 -5 lat na motocyklu z dobrym bieżnikiem to już kaplica czy jeszcze ok patrząc na temperatury letnie czyli 25 -35 stopni.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 55
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 30
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez nocny » Pn lis 26, 2018 9:45 pm

- Masz może zdjęcia przedniej tarczy? Bo jakoś tak wydaje mi się że tam jest duży rant.
- Przebarwienia przy tłumiku są ok i chyba nie zależą od przebiegu.
- Nie wyobrażam sobie aby drgania od sprzęgła (jeśli masz na myśli hałas od kosza) przenosiły się gdzieś dalej tzn oznacza że chyba jest jakiś problem.
- ten łańcuch wydaje się że jest na początku zużycia.

pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1115
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 42
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000 SC64
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez Turos » Wt lis 27, 2018 7:19 am

Jak zakładałem w CBF500 czy w Bandycie nowy napęd bo jakoś nigdy nie miałem naciągu na samym początku podziałki.
Może za długi łańcuch kupowałem ? Chociaż zawsze to sklepy mi dobierały z katalogów pod konkretny motocykl (po VIN) :eek:
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 6878
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 30
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez Talrep » Wt lis 27, 2018 8:04 am

rav143 napisał(a):Konkretnie mam pytanie czy przy takim przebiegu j.w. może wystąpić przebarwienie tłumika na złotawo?

Może wystąpić, jak już koledzy napisali to nie ma nic do przebiegu

rav143 napisał(a):Nowy napęd po wymianie na zębatkach Sunstar powinien być na samym początku zakresu czy w środku zdj.?

Z mojej wiedzy nie będzie na samym początku ale położenie naklejki zawsze można negocjować xrofl

rav143 napisał(a):Czy przy obecnych temperaturach po odpaleniu i rozgrzaniu oraz przejechaniu 3 -4 km zatrzymaniu sie na kilkanaście sekund powinien włączyć się wentylator (troche za szybko jak na moje oko)? Jaka jest standardowa temperatura na wskaźniku podczas jazdy? Na kresce "pionowej"?

Raczej nie ma takiej opcji żeby się włączył.
Avatar użytkownika
Talrep
Użytkownik
 
Posty: 121
Dołączył(a): N kwi 26, 2015 11:47 am
Lokalizacja: Łomianki
Wiek: 36
Imię: Jacek
Motocykl: CBF600SA '09
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez nocny » Wt lis 27, 2018 9:13 am

No faktycznie jakoś tak za bardzo ten łańcuch jest na początku a w zasadzie śruba koła. Może dali za krótki? Albo skrócili stary :(

pozdrawiam
Marcin Jan
Pozdrawiam
Marcin Jan

mistrz prostej spod świateł
Avatar użytkownika
nocny
Maniak
 
Posty: 1115
Dołączył(a): Śr lis 28, 2012 12:51 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska
Wiek: 42
Imię: Marcin
Motocykl: CBF 1000 SC64
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez rav143 » Wt lis 27, 2018 10:20 am

Właśnie to odrazu mi nie pasowało dlatego chciałbym uzyskać konkretną informację. Czy tak może być czy nie? Podejrzewam że mogło coś być zakombinowane.
Co do tarcz nie pamietam ale chyba było nieźle, poszukam zdjęć albo link podrzucę.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Przyszedł Pan i zobaczywszy pracę naszą był zadowolony, zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał...
rav143
Użytkownik
 
Posty: 55
Dołączył(a): Śr sty 02, 2013 1:37 am
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiek: 30
Imię: Rafał
Motocykl: ETZ150/*/DR650,CB500
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez zbyhu » Śr lis 28, 2018 10:09 am

Z łańcuchem na pewno jest coś nie tak. Złe zębatki, lub za krótki napęd o jedno ogniwo.
Spasowanie plastików zegarów z owiewką powinno być ciasne, a jest szpara jak berlin, więc coś tam było, jakaś gleba.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 6023
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 34
Motocykl: CBF 1000 '06
W siodle: 200-300 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez Polbaj » Śr lis 28, 2018 6:44 pm

zbyhu napisał(a):Spasowanie plastików zegarów z owiewką powinno być ciasne, a jest szpara jak berlin, więc coś tam było, jakaś gleba.



Nie do końca tak jest.
Po tym jak mi ciężarówka przewróciła moto na stacji rozbijając przednią lampę i czachę, to po naprawie w Dos Toros Honda w Tychach na oryginalnych częściach ( stelaż, lampa, plastiki, szyba) też tak mam, no chyba , że tam są tacy fachowcy, co biorąc po uwagę inne ich dzieła by mnie nie dziwiło. Trzeba dobrze obejrzeć i być czujnym.
Mój rumak http://hoonda.pl/viewtopic.php?f=26&t=2867


Błąd jest przywilejem filozofów,
tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Sokrates
Avatar użytkownika
Polbaj
Miłośnik
 
Posty: 768
Dołączył(a): N maja 20, 2012 12:22 pm
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 40
Imię: Paweł
Motocykl: Honda CBF600 SA `04
W siodle: <100 kkm

Re: CBF 600 kilka pytań zakupowych

Postprzez Monte Christo » Cz lis 29, 2018 10:33 am

Polbaj napisał(a):
zbyhu napisał(a):Spasowanie plastików zegarów z owiewką powinno być ciasne, a jest szpara jak berlin, więc coś tam było, jakaś gleba.



Nie do końca tak jest.
Po tym jak mi ciężarówka przewróciła moto na stacji rozbijając przednią lampę i czachę, to po naprawie w Dos Toros Honda w Tychach na oryginalnych częściach ( stelaż, lampa, plastiki, szyba) też tak mam, no chyba , że tam są tacy fachowcy, co biorąc po uwagę inne ich dzieła by mnie nie dziwiło. Trzeba dobrze obejrzeć i być czujnym.

U mnie moto przewróciło się na prawą strone, stelaż wymieniony i też nie jest idealnie, ale tu na zdjęciu wygląda to fatalnie.
Niestety części fabryczne nie na pierwszy montaż są miernej jakości i jest prolem z dobrym spasowaniem. Trzeba obmacać moto dokładnie.
Chuja się zarabia, a żyje się jak hrabia.
When you're dead, you don't know that you're dead. It's difficult only for the others. It's the same when you're stupid.
Avatar użytkownika
Monte Christo
Nightmare
 
Posty: 7095
Dołączył(a): Cz lip 05, 2012 1:24 pm
Wiek: 38
Motocykl: CBF600SA
W siodle: <100 kkm


Powrót do Weryfikacja ogłoszeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości