Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez damikss » Pt mar 08, 2019 1:21 am

Witam
Gdzie w hondzie nc 700s znajduje się jakiś przewód podciśnienia?

Planuje podłączyć scottoiler.I nie bardzo wiem gdzie znaleźć podciśnienie.

Znalazłem taki opis, ale to 750 nie bardzo u widzę u siebie w 700 takie coś jak na zdjęciu..

http://kbvps.scottoiler.com/article/nc750-2016.html


Moze któś ma pod ręką nc 700 s czy x i mógłby oblukac czy po lewej stronie idzie taki wężyk.
damikss
Użytkownik
 
Posty: 106
Dołączył(a): N maja 18, 2014 2:45 pm
Imię: Damian
Motocykl: Honda nc 700s dct
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Kaplan » Śr mar 13, 2019 8:16 am

Cześć,

muszę Cię niestety zmartwić. Jeśli to jest Scottoiler vSystem, to nie podłączysz go do swojego NC-ka, bo da się to zrobić tylko do silników Euro4. Poniżej wklejam swój post z innego wątku wraz z odnośnikiem:

Kaplan napisał(a):
niko02 napisał(a):Dzisiaj założyłem nowiutkie Z8 Interact, wieczorem składam do kupy i czekam jeszcze na scootoilera V-system.


W sumie off-topic, ale w kontekście posta z wątku olejarki od razu zapytam: jak zamierzasz podłączyć VSystem w sytuacji gdy silnik NC 700/750 w wersji Euro3 (2012-2015) nie posiada przewodu z podciśnieniem i trzeba by robić niezłą przeróbkę, żeby się podpiąć trójnikiem? Dlatego do tych modeli rekomendują tylko drogi ESystem, natomiast od roczników 2016 nie ma problemu z podłączeniem VSystem, bo przewód podciśnieniowy występuje. Tu są odnośniki do stron Scottoilera i wątków na zagranicznym forum.

viewtopic.php?f=21&t=2553&start=270#p185015


Jeżeli Scottoiler, to wtedy albo eSystem albo xSystem, ale nowe to od 1000 zł wzwyż. Z innych rozwiązań polecam do S-ki, w której trudno ukryć elementy polskich olejarek elektronicznych (chyba że schowek na kask poświęcisz) - taniego, manualnego Loobmana, albo połautomatyczne Tutoro Auto z UK (sam używam). Z tym drugim zmieścisz się w ok. 450 zł spokojnie z kosztami wysyłki (wystarczy zestaw standardowy). W nieco wyższej cenie masz też dobrze wykonaną olejarkę Cobrra Nemo2, z tym że to już nie jest automat tylko manual, więc nie wiem czy warto w tej cenie. Są również w sprzedaży jej tańsze podróbki z Chin.
Kaplan
Znawca
 
Posty: 233
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez damikss » Śr mar 13, 2019 11:03 am

Myślałem o czym takim jeszcze

do króćca ssącego z nc 700 zamontować taki zaworek https://enerma.pl/pl/dysze-wtryskiwaczy ... old-d.html


Ale patrze teraz, ze króciec ssący ma za gruba ściankę miedzy metalowymi obejmami na montaż tego.

Hmmm chyba pozostaje mi tylko sprzedać to ustrojstwo albo przytrzymać do kolejnego motocykla.Bo tu za duzo ingerencji by było.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
damikss
Użytkownik
 
Posty: 106
Dołączył(a): N maja 18, 2014 2:45 pm
Imię: Damian
Motocykl: Honda nc 700s dct
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » Pt cze 26, 2020 3:33 pm

Czy ktoś może rozpracował temat olejarki na podciśnienie do nc700x?

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez damikss » Pt cze 26, 2020 8:22 pm

Przerabiałem Ten problem W 700 s:)W końcu zrobiłem sobie olejarkę na układzie czasowym .Podciśnienie mają wyporządzone chyba wersje powyżej 2016 r.
damikss
Użytkownik
 
Posty: 106
Dołączył(a): N maja 18, 2014 2:45 pm
Imię: Damian
Motocykl: Honda nc 700s dct
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » So cze 27, 2020 7:29 pm

damikss napisał(a):Przerabiałem Ten problem W 700 s:)W końcu zrobiłem sobie olejarkę na układzie czasowym .Podciśnienie mają wyporządzone chyba wersje powyżej 2016 r.
Możesz napisać z jakiego systemu korzystasz i jak poprowadzona jest instalacja. Układ podciśnieniowy pasował mi najbardziej ze względu na prostotę i gabaryty instalacji...no ale... coś muszę pomyśleć

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » N cze 28, 2020 6:34 pm

Szukam i szukam, lecz wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem jest scottoiler e system. Poza tym, że świetnie robi to co olejarka ma robić to jeszcze znakomicie wygląda, a przy nc700x ma to znacsenie bo nie ma gdzie zamontować konwencjonalnego zbiornika na olej. Największym minusem jest chyba tylko cena 1300zl...

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Kaplan » Pn cze 29, 2020 7:00 am

bulon1 napisał(a):Szukam i szukam, lecz wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem jest scottoiler e system. Poza tym, że świetnie robi to co olejarka ma robić to jeszcze znakomicie wygląda, a przy nc700x ma to znacsenie bo nie ma gdzie zamontować konwencjonalnego zbiornika na olej. Największym minusem jest chyba tylko cena 1300zl...


A zastanawiałeś się może nad olejarką Tutoro Auto? Jest to bardziej półautomat niż automat (podaje automatycznie, gdy pojazd jest w ruchu, tylko wielkość przepływu reguluje się ręcznie), ale też nie wymaga łączenia z elektryką. Montaż jest dość prosty, zbiorniczek estetyczny, co ma znaczenie dla tych motocykli, gdzie trudno jest ukryć poszczególne elementy. Wersję podstawową (obecnie nazywa się chyba PATROL Kit) można nabyć za ok. 400 zł (zależy od kursu funta) + wysyłka. Minusem jest tylko ograniczona możliwość stosowania różnych gatunków oleju (odradzają przekładniowe, silnikowe itp.). Polecaną alternatywą dla fabrycznych Tutoro jest mineralny olej hydrauliczny: typu ISO38 na zimę i ISO68 na lato. Z mojego doświadczenia wynika, że lepiej jest nabyć wersję pośrednią ISO46 - na nasze warunki pogodowe jest OK, tym bardziej że łatwo regulować przepływ. 5 litrów oleju LHL (np. LOTOS czy ORLEN Hydrol) wystarczy na długi czas. Zbiorniczek Tutoro - w zależności od ustawienia, temperatury i gęstości oleju starczy na ok. 1000 km. W Wielkiej Brytanii to rozwiązanie jest dość popularne wśród użytkowników Hondy NC.

Tu masz link do mojego postu z przykładem montażu w NC700S: viewtopic.php?f=21&t=2553&start=310#p186820
Kaplan
Znawca
 
Posty: 233
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » Pn cze 29, 2020 11:19 am

Przyznam, że właśnie przeczytałem post i kilka opinii...jednak cena dość wysoka...loobman troszkę mnie woła choć wygląd i jakość na pewno słabsza. Chyba jednak warto dołożyć do scottoilera...zobaczymy jak będzie.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Kaplan » Wt cze 30, 2020 8:06 am

bulon1 napisał(a):jednak cena dość wysoka...loobman troszkę mnie woła choć wygląd i jakość na pewno słabsza. Chyba jednak warto dołożyć do scottoilera...


Czy ja wiem, czy cena tak wysoka... Tutoro Auto w wersji podstawowej jest nieco tańsza od Scottoiler vSystem, o który pytałeś, a funkcjonalność i poziom zautomatyzowania tych produktów są zbliżone. Montaż Tutoro jest nawet prostszy, bo nie musisz się wpinać w podciśnienie, ani też w elektrykę (jak np. w eSystem).
A na pewno jest bardziej konkurencyjna np. w stosunku do Cobra Nemo 2, która u nas kosztuje ok. 550-580 zł, a funkcjonalnie nie różni się aż tak bardzo od mechanicznego Loobmana.

Wiadomo, jak każdy produkt - ma swoje plusy i minusy. Dla każdego coś miłego, co kto tam woli. Generalnie, po trzech latach użytkowania jak najbardziej Tutoro Auto mogę polecić, nawet jeżeli nie jest u nas w kraju tak popularna jak w UK.
Kaplan
Znawca
 
Posty: 233
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Następna strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości