Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » Wt cze 30, 2020 8:15 am

A powiedz jeśli możesz, masz ten zestaw: https://www.tutorochainoiler.com/collec ... enture-kit

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez gmer » Wt cze 30, 2020 8:45 am

Mam NC750S i olejarkę loobmana już 3 sezon. Robi co należy. Wg mnie najlepsze value for money chyba, że ktoś jest mega estetą. Fotki są w wątku z olejarkami.
-
Na napady hatakumby dobre jest pacaneum.
Avatar użytkownika
gmer
Znawca
 
Posty: 380
Dołączył(a): Pn sty 23, 2017 11:49 am
Lokalizacja: Grodzisk / Wawa
Wiek: 47
Imię: Marek
Motocykl: Honda NC 750s 2014
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Kaplan » Wt cze 30, 2020 11:15 am

bulon1 napisał(a):A powiedz jeśli możesz, masz ten zestaw: https://www.tutorochainoiler.com/collec ... enture-kit


Nie, mam ten podstawowy, najprostszy, bez dodatkowych obudów i podwójnej końcówki. Z pojedynczą też bardzo dobrze się sprawuje. Jak go kupowałem, nazywał się ten zestaw bodajże Kit 3, a teraz zmienili na Auto Patrol Kit. Konkretnie chodzi mi o ten produkt: https://www.tutorochainoiler.com/collec ... patrol-kit
Kaplan
Znawca
 
Posty: 233
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » Wt cze 30, 2020 11:19 am

400 zł to już troszkę lepiej wygląda. Możesz mi powiedzieć jak wygląda codzienna obsługa (przed jazdą, w jej trakcie oraz po) ?

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Kaplan » Wt cze 30, 2020 1:20 pm

Najważniejszy jest poprawny montaż zgodnie ze wskazówkami - mają zresztą na stronie linki do filmików instruktażowych. Zasada działania jest taka, że drgania podczas jazdy wywołują ruch wewnętrznego mechanizmu i otwarcie zaworu przepływu oleju. W momencie jak zatrzymasz motocykl, drgania nie występują i przepływ zostaje zatrzymany. Obsługa - poza czyszczeniem elementów olejarki z zewnątrz od czasu do czasu - sprowadza się do napełniania zbiorniczka olejem do wyznaczonego poziomu (co ok. 900-1000 km w moim przypadku) i ustawienia pokrętła regulacji przepływu. Dlatego nazywam Tutoro olejarką półautomatyczną, bo olej podawany jest samoczynnie w trakcie jazdy, natomiast nie ma automatu dozującego wielkość przepływu - to akurat zależy od ustawienia śruby. Ja zmieniam to ustawienie bardzo rzadko.

Używam jednego gatunku oleju - w gorące dni mam pokrętło tylko lekko otwarte (ledwie ćwierć obrotu), bo LHL32 robi się rzadszy, natomiast w pozostałych warunkach pogodowych - nie więcej niż na pół obrotu. Z mojego doświadczenia wynika, że spokojnie można używać najbardziej popularnego u nas LHL46, a nawet 68 i wtedy nieco mocniej odkręcić regulator przepływu (LHL im wyższe ma ISO, tym jest gęstszy). Fabryczne oleje Tutoro odpowiadają w przypadku letniego - LHL ISO 68, a zimowego - LHL ISO 32. ISO 46 jest zatem idealnie pośrodku. Moim zdaniem, największym minusem Tutoro są właśnie te ograniczenia dotyczące używania oleju, gdyż niektóre z nich mogą uszkadzać komponenty olejarki: https://www.tutorochainoiler.com/pages/ ... ould-i-use Oleju hydraulicznego nie kupisz też na każdej stacji benzynowej. Jest jednak łatwo dostępny w necie i w hurtowniach sprzętu rolniczego/maszyn budowlanych. Mineralne oleje hydrauliczne (jeśli nie chcesz oryginalnego Tutoro) sprzedawane są w pojemnikach 20L i 5L przeważnie. Pięciolitrowy starczy na długo i lepiej zaopatrywać się w takie.
Ostatnio edytowano Śr lip 01, 2020 5:27 am przez Kaplan, łącznie edytowano 1 raz
Kaplan
Znawca
 
Posty: 233
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » Śr lip 01, 2020 3:51 am

Bardzo dziękuję za precyzyjne wyjaśnienie zasady działania i obsługi. Co do samego oleju to raczej jest on dość tani, a przecież 5l starczy na bardzo długo...

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez bulon1 » So lip 18, 2020 3:18 pm

Przemyślałem temat, podliczyłem koszty i zamówiłem loobmana. Znajdę chwilkę to będę montował. Ma tyle samo wad, co zalet ale można używać oleju przekładniowego a mam takiego sporo w garażu, no i dość estetycznie przy wydanej kwocie to wygląda.

Obrazek
Avatar użytkownika
bulon1
Użytkownik
 
Posty: 47
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 10:30 am
Imię: Remigiusz
W siodle: <100 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Ando » Pt lip 24, 2020 8:01 pm

a ja polecam cobrra nemo 2,jeszcze prostsza i bardzo niezawodna
Avatar użytkownika
Ando
Użytkownik
 
Posty: 22
Dołączył(a): Cz maja 14, 2020 4:59 am
Motocykl: NC 750 X
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda nc 700 podlaczenie scottoiler

Postprzez Kaplan » So sie 01, 2020 9:50 am

Ando napisał(a):a ja polecam cobrra nemo 2,jeszcze prostsza i bardzo niezawodna


Gdyby Cobrra Nemo 2 była w cenie podobnej do Loobmana albo nawet za 200-300 zł, to faktycznie miałaby dużą przewagę. A tak ta olejarka mechaniczna jest droższa od polskich olejarek automatycznych czy brytyjskiego Tutoro Auto, o czym zresztą była mowa wcześniej. Fakt, wykonana jest porządnie, natomiast Loobman, oferując podobną funkcjonalność, jednoznacznie wygrywa ceną.
Kaplan
Znawca
 
Posty: 233
Dołączył(a): N gru 06, 2015 10:00 am
Lokalizacja: Woj. Pomorskie
Imię: Karol
Motocykl: NC700S DCT (2013/14)
W siodle: <100 kkm

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości