Arthizmoo napisał(a):Dzięki panowie za pomoc, wczoraj miałem chwilę i sprawdziłem jak się ma mój łańcuch. Podczas gdy na moto siedziała moja żona (wg. wskazówki Avalon), łańcuch faktycznie był mocno naprężony.
No i masz odpowiedź dlaczego wył.
Tak nie może być żeby pod ciężarem jednej osoby łańcuch był napięty. A gdzie rezerwa na pasażera, na bagaż, oraz na pracę zawieszenia?
Tak jak napisałem, u mnie też kiedyś, chyba na pierwszym gwarancyjnym przeglądzie po 1000km, ASO ustawiło łańcuch na ścisło. Jak tylko wyjechałem poza miasto to dokładnie w okolicach 90km/h zaczynał wyć niczym terenowe opony na asfalcie...
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 ->
CB1300SA + CB1000RA + Street Triple 765 RSAlways look on the bright side of life