Ja przed CBFką przejeździłem 20 tysięcy km Intruderem M800 bez szyby w pozycji "na pająka"
(a więc podobnie jak Ty na Spirit) i to głównie w trasach podczas wypadów po polskiej krainie.
I mimo, że od zawsze większą urodę dla mnie miały zarówno cruisery oraz klasyczne nakedy bez szyb i owiewek, to następne moto jakiego szukałem musiało mieć przynajmniej tzw. pół-owiewkę. Dlatego wybór świadomie krążył między CBF1000 a Banditem 1250 S (czyli też z owiewką). Przypadek sprawił, że stałem się posiadaczem CBFki. I żeby było jasne - nie żałuję.
Tak jak napisałem Ci w "Powitalni" - jeżeli względnie często zdarza Ci się wyskoczyć w traskę poza miasto, to polecam S-kę. Jak kupisz N-kę to zapewniam Cię, że niedługo potem zaczniesz się rozglądać za szybą....
Chyba, że 90% nawiniętych km-ów odbywa się w mieście - to wtedy jest bez różnicy jeśli chodzi o zmaganie się z wiatrem. Wtedy to raczej względy wizualne odgrywają większą rolę...
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA
Always look on the bright side of life