Wt maja 29, 2012 8:24 pm
Wt maja 29, 2012 8:31 pm
Śr maja 30, 2012 6:10 am
Śr maja 30, 2012 6:23 am
Śr maja 30, 2012 6:25 am
Śr maja 30, 2012 6:35 am
goramo napisał(a):Ale... jak to w życiu bywa, jak się człowiek bliżej przyjrzy, zasięgnie informacji - najlepiej bezpośrednio u użytkowników, czyli na forum CB1300 - to się okazuje, że tych "minusów" zaczyna się dostrzegać trochę więcej... np.:
- wyrabiające się mocowania tylnych amortyzatorów w ramie (podobnie jak w SevenFifty), co powoduje "pływanie" tyłu motocykla,
- jak się okazuje spore wibracje od silnika - odczuwalne zwłaszcza na manetkach,
- szybkie (zauważalnie szybsze) zużywanie się zestawów napędowych,
- wspomniana już spora masa, co doskwiera głównie jeźdźcom niewysokim przy manewrach "parkingowych", ale także mniejsza zwinność motocykla jako taka (po części udział ma tu także szerszy laczek z tyłu),
- zauważalnie większe spalanie niż w CBF1000,
- trudniejszy dobór akcesoriów turystycznych np. problemy ze znalezieniem stelaży pod kufry (bocznych zwłaszcza),
- 5 biegowa skrzynia biegów - co prawda silnik ma tyle poweru, że radzi sobie świetnie w każdych warunkach, ale w trasie przydałoby się zmniejszyć obroty i "paliwożerność"...
- CB1300 też ma problemy z efektem shimmy...
- cena
Śr maja 30, 2012 6:55 am
Śr maja 30, 2012 8:18 am
Śr maja 30, 2012 5:40 pm
Śr maja 30, 2012 6:20 pm