So lut 16, 2013 5:56 pm
goramo napisał(a):Też jestem zdania, że cena litrowego CBFa jest nieporozumieniem.
Z założenia jest to raczej budżetowy motocykl, który ma konkurować np. z GSF1250. Nie powinien zatem tyle kosztować.
So lut 16, 2013 6:51 pm
wojciechu15 napisał(a):goramo napisał(a):Też jestem zdania, że cena litrowego CBFa jest nieporozumieniem.
Z założenia jest to raczej budżetowy motocykl, który ma konkurować np. z GSF1250. Nie powinien zatem tyle kosztować.
Ma konkurować z GSXF ale również z fz1s który kosztuje 50k.
Nie należy moim zdaniem porównywać ceny skrajnie budżetowego bandita do CBF. To motocykle tej samej klasy, ale CBF jest mimo wszystko półkę wyżej jeżeli chodzi o technologię i wykonanie. Nie powiedział bym, że to budżetowy motocykl o czym świadczy między innymi alu rama w nowym modelu...
Nie zmienia to faktu, że CBF1000 jest droga w porównaniu do 600, ale o tym już wielokrotnie była tutaj mowa, że mniejsze modele mają cenę na minimalnym poziomie by przyciągnąć "nowych" do marki, by później kiedy już trochę pojeżdżą skłonić ich do zakupu wymarzonego i droższego modelu....
So lut 16, 2013 6:56 pm
So lut 16, 2013 8:03 pm
goramo napisał(a):Poniżej wklejam filmik, na którym jest 10 minut rajzy autobaną. To co mi się zajebiście podoba, to fajnie zmienione przełożenia.
So lut 16, 2013 8:08 pm
igrazka napisał(a):goramo napisał(a):Poniżej wklejam filmik, na którym jest 10 minut rajzy autobaną. To co mi się zajebiście podoba, to fajnie zmienione przełożenia.
Dobra jakość nagrania, czym filmowałeś?
So lut 16, 2013 9:04 pm
goramo napisał(a):igrazka napisał(a):Dobra jakość nagrania, czym filmowałeś?
Wideo jest znalezione na YT. To nie moje...
N lut 17, 2013 12:04 am
goramo napisał(a):
Nie zgadzam się.
Po pierwsze FZ1s to moto dużo mocniejsze i nastawione na trochę innego odbiorcę. Bardziej już do Yamahy przystaje Z1000SX - oba te moto są bardziej "kosmiczne" z wyglądu, oba mają dużo większa moc (143KM Kawa i 150KM Yamaha) i oba są "do przodu" pod względem rozwiązań technicznych w stosunku do CBFki czy Bandziora.
goramo napisał(a):Po drugie nie zgodzę się, że Bandit jakoś odstaje technologicznie od Hondy i jest dużo gorzej wykonany - a już na pewno nie jest to różnica "o półkę" w jedną czy drugą stronę... Sorry, ale wg mnie to kompletna bzdura.
goramo napisał(a):Stalowa rama w Bandicie moim zdaniem nie jest gorsza od tej alu w CBFie. A już na pewno jest lepsza od stalowej w starym CBFie, bo jest od niej dużo sztywniejsza i dużo solidniejsza. Rzekłbym, że poliftingowy CBF dzięki alu ramie zrównał się pod względem solidności kręgosłupa z Baditem.
Silnikowo Bandzior też nie ma się czego wstydzić - ma bardzo solidny piec i na dodatek oferujący lepszy moment. Traci trochę ze względu na dobrane przełożenia i nieco większe spalanie.
Zawieszenie Bandzior ma też regulowane - tak jak w nowym CBF1k. Ponadto Bandit miał już wcześniej regulowany widelec, a w przedliftowej CBF1k tego nie ma.
Bandit ma większą ładowność - dzięki solidnej ramie z grubych rur.
N lut 17, 2013 11:33 am
wojciechu15 napisał(a):Zgadzam się z tym, są one nastawione na trochę innego odbiorcę, ale nie zmienia to faktu, że są to motocykle tej samej klasy - uniwersalne nakedy - i wbrew pozorom nie jest tak, że jeżdżą nimi zupełnie inni motocykliści
wojciechu15 napisał(a):Nie chodziło mi oczywiście o to, że bandit jest tandetny czy źle wykonany, ale o to, że jak się na niego spojrzy to wszystko jest zrobione po najniższej linii oporu. Nie mogłem się oprzeć wrażeniu, że każdy jego element jest podporządkowany idei "solidnie ale możliwie tanio"
wojciechu15 napisał(a):Na ramę wskazałem tylko i wyłącznie ze względów ekonomicznych - to, że stalowa rama w bandicie jest dobra, nie zmienia faktu, że jest prostsza i co za tym idzie tańsza - a o cenie rozmawiamy.
wojciechu15 napisał(a):Podsumowując, może trochę przesadziłem z tym, że bandit jest "budżetowy", ale nadal jestem zdania, że cena CBF nie jest bardzo wygórowana w porównaniu do konkurencji i że bandit (39k PLN) jest półkę niżej od CBF (46k PLN lub 43,7k PLN za 2012) która natomiast jest półkę niżej niż fz1s czy z1000sx (ok 50k PLN) S
N lut 17, 2013 12:57 pm
goramo napisał(a):A ja nadal jestem zdania, że cena CBF1k jest trochę przesadzona. I mogę się zgodzić, że B12.5 jest o półkę niżej od CBF1k ale tylko i wyłącznie pod względem ceny (a nie technologii czy jakości) - co wg mnie staje się tylko i wyłącznie dodatkowym "plusem" na korzyść B12.5.
Wg mnie robiąc spacerek po salonach w poszukiwaniu nowego motocykla typu B12.5 czy CBF1k trzeba być albo zagorzałym fanem marki Honda, albo mocno uprzedzonym do marki Suzuki żeby bez żadnych wątpliwości wybulić kilka tys pln więcej za Hondę.
N lut 17, 2013 1:02 pm