cbfdreamer napisał(a):Czy w związku z tym że jednak ważę te około 20 kg więcej niż napisałem cbf 1000 nadaje się na pierwszy moto??
Moim zdaniem nadaje się... Ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.
cbfdreamer napisał(a):Czy w związku z tym że jednak ważę te około 20 kg więcej niż napisałem cbf 1000 nadaje się na pierwszy moto??
Nevman napisał(a):Nic lepiej nie da Ci lepszego poczucia motocykla niz przymiarka.
Jak szukalem pierwszego moto w zeszlym roku, to najpierw na widelcu byla XJ6 Diversion, troche mala. Potem GSX650F i Bandit, tez jakos tak mi nie pasowaly, choc z przodu wygladaja lepiej niz CBF (moim zdaniem). Mam dlugie nogi i pozycja do konca mi nie pasowala. Potem VFR800 i pozycja tez nie bardzo. W koncu znalazlem CBF1000 i dla mnie to bylo to!
Z tym ze ja mam 110kg, 186cm i dosc dlugie nogi.
Pierwsza jazda mnie przerazila, tylko tyle Ci powiem. Teraz juz jest spoko, ale jak inni napisali, prawie 100 kucy na takim moto to nie jest spacerek z babcia. Nadal mam ogromny respect do maszyny.
I daje glowe ze gdybym byl troche mniejszy, to zdecydowanie zaczynalbym on 600. Prawdopodobnie Divvy albo GSX650F
Podsumowujac, idz do komisu, posiedz, moze dadza sie przejechac i zobacz sam. Powodzenia w polowaniu.
konjo8ds napisał(a):Mariusz - gabaryty i hamulce przede wszystkim. moc i przyspieszenie też są bardziej odczuwalne. na litrze czujesz jednak respekt do nadgarstka. nawet na prostej
ciężko to opisać słowami...
może tak (wartości przybliżone):
pińcet >>>>> szejset >>>>> lyter
60kucy >>>>> 80kucy >>>>> 100kucy
100%mocy >>>>> 133%mocy >>>>> 166%mocy
180kg >>>>> 220kg >>>>> 250kg
100%wagi >>>>> 120%wagi >>>>> 140%wagi
45Nm >>>>> 60Nm >>>>> 95Nm
100%ciągu >>>>> 133%ciągu >>>>> 210%ciągu
Powrót do Szosowo - turystyczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości