Cz paź 27, 2011 7:35 pm
Hej.
Zastanawiam się nad zmianą crash-padów na gmole co możecie polecić? Kupując moto miałem już zamontowane firmowe crash-pady wyglądają dość solidnie mają 3 a nawet można powiedzieć, że 4 punkty mocowania ( rama na 2 śrubach, blok silnika i pad z drugiej strony), ale jakoś mam obawy czy przy glebie nie wyrwie mi bloku...
Cz paź 27, 2011 9:55 pm
Ciężko polecić gmole, bo wszyscy mamy nadzieję, że nigdy się nie przydadzą i stawiam litr oleju, że nie ma wśród nas nikogo, kto sprawdził ich działanie...
Jeśli chcesz oblukać gmole GIVI i je ocenić estetycznie, to daj znaka - podjadę gdzieś i sobie je pomacasz na CBFie.
Ostatnio edytowano Cz paź 27, 2011 9:57 pm przez
fragles, łącznie edytowano 1 raz
Cz paź 27, 2011 11:01 pm
Mi koles proponuje te:
http://allegro.pl/gmole-orurowanie-horn ... 26928.html - podobno pasuja do 2010.
Jak jest z gwarancja ? Musialbym je zamontowac ASO czy cos ? Czy moge sam i nie ma problemu ?
Pt paź 28, 2011 6:52 am
fragles napisał(a):Ciężko polecić gmole, bo wszyscy mamy nadzieję, że nigdy się nie przydadzą i stawiam litr oleju, że nie ma wśród nas nikogo, kto sprawdził ich działanie...
Jeśli chcesz oblukać gmole GIVI i je ocenić estetycznie, to daj znaka - podjadę gdzieś i sobie je pomacasz na CBFie.
Wisisz mi litra
-przy zwykłych parkingówkach już się przydają.Nadzieja-nadzieją,praktyka-praktyką.Givi wystarczają-parę razy się na nich moto oparło,bez efektów ubocznych.
Pt paź 28, 2011 7:39 am
Sarnaon napisał(a):Wisisz mi litra
-
Halo... to pomyłka... halo... kim pan jest... halo... proszę się rozłączyć...
Dobra... jak litr to litr... ale unieważniam mój zakład po tym precedensie
Pt paź 28, 2011 7:40 am
To może nie oleju.............pls,pls
Pt paź 28, 2011 7:55 am
Kurde, spoźniłem się. Miałbym dwa litry
.
Ja testowałem przy parkingówkach, a Mama przy szlifie. 45m jazdy na gmolu
.
Pt paź 28, 2011 5:45 pm
Gmole Givi mam zainstalowane, cena przystępna, wykonanie ok. Dostępne są jeszcze gmole SW Motecha ale moim zdaniem Givi wyglądają lepiej.
Podczas instalacji należy jednak zwrócic uwagę na jeden szczegół a właściwie dwa.
Po pierwsze primo, gniazda w których osadzone są śruby mocujące silnik, nie są gwintowane w całości, mają dość długie kanały naprowadzające. Producent nie dostarcza dłuższych śrub w zestawie, zalecając zastosowanie seryjnych. Skutkuje to tym, iż po zamontowaniu gmoli śruby łapią dosłownie pięć pierwszych zwojów gwintu i koniec. Dla mnie nie do przyjęcia.
Problem można rozwiązać na dwa sposoby:
1. Kupić dłuższe śruby M12X1,25 klasy co najmniej 10.9 (może być trudno na sztuki bo nietypowe).
2. Śrubę M12X65 (65 to długość śruby, nie skok gwintu dla odmiany) z lewej strony silnika przełożyć na prawą, zastępując
znajdującą się tam pierwotnie M12X55, w miejsce przełożonej M12x65 zastosować M12X70 pochodzącą z CBF 1000,
zakupioną w ASO za ok.12 PLN
Po drugie primo, gmole łączone są za kolektorem tulejką z kołnierzem pasowaną dość luźno. Kiedy gmole się "ułożą" i/lub pod wpływem wzrastającej temperatury, ten luźny łącznik może wpadać w drgania powodując bardzo nieprzyjemne efekty dźwiękowe, dlatego należy osadzić go z użyciem silikonu.
Ważne: śruby M12X1,25 dokręcać z siłą 60Nm stosując klej do gwintów, średni (niebieski)
So paź 29, 2011 10:55 pm
...Panowie dodam jeszcze że w roli gmoli chroniących cały tyłek świetnie sprawdzają się stelaże GIVI pod kufry boczne V35 - sprawdziłem temat osobiście na dobrym szlifie he he he