Pt mar 08, 2019 1:21 am
Śr mar 13, 2019 8:16 am
Kaplan napisał(a):niko02 napisał(a):Dzisiaj założyłem nowiutkie Z8 Interact, wieczorem składam do kupy i czekam jeszcze na scootoilera V-system.
W sumie off-topic, ale w kontekście posta z wątku olejarki od razu zapytam: jak zamierzasz podłączyć VSystem w sytuacji gdy silnik NC 700/750 w wersji Euro3 (2012-2015) nie posiada przewodu z podciśnieniem i trzeba by robić niezłą przeróbkę, żeby się podpiąć trójnikiem? Dlatego do tych modeli rekomendują tylko drogi ESystem, natomiast od roczników 2016 nie ma problemu z podłączeniem VSystem, bo przewód podciśnieniowy występuje. Tu są odnośniki do stron Scottoilera i wątków na zagranicznym forum.
viewtopic.php?f=21&t=2553&start=270#p185015
Śr mar 13, 2019 11:03 am
Pt cze 26, 2020 3:33 pm
Pt cze 26, 2020 8:22 pm
So cze 27, 2020 7:29 pm
Możesz napisać z jakiego systemu korzystasz i jak poprowadzona jest instalacja. Układ podciśnieniowy pasował mi najbardziej ze względu na prostotę i gabaryty instalacji...no ale... coś muszę pomyślećdamikss napisał(a):Przerabiałem Ten problem W 700 s:)W końcu zrobiłem sobie olejarkę na układzie czasowym .Podciśnienie mają wyporządzone chyba wersje powyżej 2016 r.
N cze 28, 2020 6:34 pm
Pn cze 29, 2020 7:00 am
bulon1 napisał(a):Szukam i szukam, lecz wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem jest scottoiler e system. Poza tym, że świetnie robi to co olejarka ma robić to jeszcze znakomicie wygląda, a przy nc700x ma to znacsenie bo nie ma gdzie zamontować konwencjonalnego zbiornika na olej. Największym minusem jest chyba tylko cena 1300zl...
Pn cze 29, 2020 11:19 am
Wt cze 30, 2020 8:06 am
bulon1 napisał(a):jednak cena dość wysoka...loobman troszkę mnie woła choć wygląd i jakość na pewno słabsza. Chyba jednak warto dołożyć do scottoilera...