przez suawek » Pt lip 31, 2020 1:28 pm
Podsumowując to posprawdzam jeszcze raz:
- stan w okolicach zębatki przedniej
- luz samego wałka zdawczego (ile się na biegu obróci zanim opór zacznie silnik stawiać (czyli trochę w sumie luz międzyzębny)
- stan ślizgów przy zębatce
- stan ślizgów wzdłuż wahacza, zdejmę set i osłonę łańcucha to może też fotkę zrobię
- stan zabieraka z tyłu
spróbuję też:
- zmniejszyć napięcie wstępne sprężyny amortyzatora z tyłu bo podniesione jest o 2 lub 3 pozycje względem fabrycznej pozycji - być może za mocne napięcie powoduje że łańcuch mimo dobrego luzu beze mnie lata sobie jak już siedzę
- zmniejszyć trochę luz łańcucha - wczoraj sprawdzałem jak był nagrzany po jeździe to jest około 3.1cm co jest minimalnie większe od tego co jest na zimnym.
Raport powinienem wrzucić tu w weekend