Cz paź 21, 2021 2:43 pm
Cz paź 21, 2021 2:57 pm
Cz paź 21, 2021 2:59 pm
nocny napisał(a):BTW szybko się przyzwyczailiśmy do cen powyżej 60.000 koła za motocykl
Cz paź 21, 2021 3:18 pm
Cz paź 21, 2021 3:41 pm
Cz paź 21, 2021 4:00 pm
nocny napisał(a):Tylko AT1000 jest na rynku od 2016 w tym tempie szosowy translap wyjdzie w 2026 hehehe
Pozdrawiam
Marcin Jan
Cz paź 21, 2021 4:03 pm
adamlca napisał(a):Raphi>zwroc uwage ze jak Zbyhu uzbroi Tigera do turystyki to tez do 65tys dociagnie...
adamlca napisał(a):
To zalezy pewnie tez jak sie przyjmie NT1100 i czy...w ogole bedzie trampek.Kto japonczykow rozgryzie
Pt paź 22, 2021 3:12 am
Pt paź 22, 2021 5:35 am
Pt paź 22, 2021 7:40 am
raphi napisał(a):Fakt. A zatem skoro nie mamy wyboru by kupić coś taniej to trzeba szukać pozytywów a pozytywy są takie, że można w takim razie mniej więcej w tych samych pieniądzach kupić Tigera i NT. Więc właściwie to tylko kwestia tego co się bardziej podoba
Tiger ma masę plusów, a największy to... masa. Niska masa. Nie czuje się w ogóle, nawet na postoju tego, że to waży coś. A jak się ruszy to znika jakiekolwiek poczucie, że jedziemy czymś ciężkim. Szeroka kiera, wąskie opony, wąski silnik. Prowadzi się jak rower. To jego CIĘŻKA zaleta (...)