Śr paź 06, 2021 12:52 pm
pwaos napisał(a):Nikt jeszcze nie wspomniał o akumulatorze. Musi być w dobrym stanie, to znaczy dawać bardzo duży prąd zwarciowy, potrzebny do zasilania elektrozaworów i zmiany biegów. Póki co sprawdził bym akumulator jakimś testerem. Do tego oczyszczenie i dokręcenie zacisków.
Wysłane z mojego moto g(100) przy użyciu Tapatalka
Cz paź 07, 2021 6:19 am
seidhe napisał(a):MarcinMMz napisał(a):Przepraszam że się wtrącę bo nie moja wola tutaj nikogo oskarżać ale z własnego doświadczenia wiem, że z tymi zmianami oleju na fakturze i rzeczywistości jest różnie...
Wymieniaj olej częściej niż zaleca producent i przypilnuj czy faktycznie było to zmieniane; ewentualnie zmień serwis.
To niestety prawda co piszesz. Musiałbym jednak siedzieć cały dzień w serwisie i patrzeć co robią servicemani z moim motocyklem. A zazwyczaj jest tak, że zostawiam rano sprzęta, jadę do pracy i waracjąc odbieram go.
Co do oskarżeń, to nie są takie bezpodstawne, bo ostatnim razem rzekomo wymienione klocki hamulcowe zryły mi tarczę po 2kkm. Jak próbowałem zareklamować usługę to usłyszałem od właściciela, że jak kupuje się budżetowy motocykl, to tak to wygląda...
Ogarnęła mnie wtedy rozpacz...
ALe serwis ma dobre opinie i nie pierwszy już jednoślad tam robię i do tej pory nie było uwag. Będę się jednak lepiej przyglądał w przyszłości.
LwG.
Cz paź 07, 2021 7:09 am
Cz paź 07, 2021 8:34 am
Turos napisał(a):Dlatego oleje i filtry zmieniam sam, a zużyty olej zanoszę do zaprzyjaźnionego mechanika, u którego robię "grubsze" rzeczy.
Dla niego 3l to tyle co nic, bo oni tam też TIRy robią
Pt paź 08, 2021 6:07 am
Pt paź 08, 2021 7:43 am
Glub napisał(a):Jeśli zmieniany był napęd to sprawdź ile zębów ma zębatka na kole. Jeśli ma 43 żeby to już masz odpowiedź. Przy dct ma mieć 39 zębów.
W katalogach były zębatki dla nc700s/x ale bez opcji dct. Te dopiero były pod nazwą nc700D Integra
Wt paź 12, 2021 3:56 pm
N lut 13, 2022 10:50 am
Pt lut 18, 2022 3:27 pm
BTW dlaczego tylko na tylnej? Czyżby przednia nie miała znaczenie bo na afrykańskiej grupie jest gość co zmienił w DCT przednią zębatkę chyba na większą i twierdzi że DCT nie wariuje po takiej zmianie. Jakieś doświadczenia?Glub napisał(a):Mimo wszystko skontroluje ilość zębów z tyłu
Pt lut 18, 2022 5:11 pm
seidhe napisał(a):pwaos napisał(a):Nikt jeszcze nie wspomniał o akumulatorze. Musi być w dobrym stanie, to znaczy dawać bardzo duży prąd zwarciowy, potrzebny do zasilania elektrozaworów i zmiany biegów. Póki co sprawdził bym akumulator jakimś testerem. Do tego oczyszczenie i dokręcenie zacisków.
Wysłane z mojego moto g(100) przy użyciu Tapatalka
Sprawdzę aku, bo był już raz regenerowany. Choć dbam regularnie, żeby był naładowany, a i z odpalaniem nie mam problemów, to ma już 3 lub 4 lata. Może czas na wymianę. Z tego co pamiętam, to jakąś włoszczyznę kupiłem ostatnio.
LwG.