Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym
Cz kwi 28, 2022 7:44 pm
Honda NT700V Deauville, rocznik 2009. Dwa problemy, przy których szukam pomocy.
W czasie jazdy po przekroczeniu 4000 obr/s, niemal za każdym razem następuje całkowite odcięcie – pełne hamowanie silnkiem. Lekkie (dosłownie 2cm) wciśnięcie na ułamek sekundy klamki sprzęgła znowu ciągnie przez chwilę moto do przodu, po czym znowu następuje odcięcie. I tak można w kółko, przy dobrych wiatrach wkręcając powyżej 10000 obr/s. Objaw tylko przy zapiętym biegu – na luzie wkręca się bez problemu.
Drugi problem to znikające wskazania drogomierza i prędkościomierza – zapala się wówczas kontrolka “FI”. Ostatnio działanie powyższych jest dużą rzadkością. Zegary dostają dane chyba za pomocą impulsów z jakiegoś czujnika, bo jest to wersja bez linki.
--
Cz kwi 28, 2022 7:52 pm
Osobiście podejrzewałbym czujnik stopki bocznej ale to tak na szybko co mi przyszło do głowy; w sumie można to szybko zrobić w motorze bo zdejmujesz kostkę z czujnika, zwierasz kable w kostce niejako dając do zrozumienia dla reszty instalacji że stopka złożona i sprawdzasz czy jest już OK....
Ale przyznam, że osobiście nigdy nie miałem takiego problemu jak opisujesz ale kolejnym krokiem może być weryfikacja czujnika położenia biegu neutralnego.
Cz kwi 28, 2022 7:59 pm
Masz już problemy z elektryką, pewnie ze względu na zaśniedziałe styki w kostkach. Po kolei, od akumulatora, przez główny bezpiecznik, do stacyjki i do puszki z bezpiecznikami, pod lampą, wszystkie złączki, czujnik stopki, włączniki na kierownicy etc.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.