Honda CB750 Hornet

Dział poświęcony motocyklom szosowo turystycznym

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez adamlca » Pn lip 03, 2023 3:09 pm

Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
adamlca
Maniak
 
Posty: 1516
Dołączył(a): Pn gru 02, 2019 5:44 pm
Lokalizacja: legnica
Wiek: 58
Imię: adam
Motocykl: CBF1000 A
W siodle: <100 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez Nazarejski » Wt lis 07, 2023 1:25 pm

Hmm, no to nadchodzi litrowy Hornet - na 4 gary.
Czy okaże się godzien przychylnych spojrzeń naszych forumowych szerszeniarzy?
xpardon
Każdy lubi inaczej...
Avatar użytkownika
Nazarejski
Fanatyk
 
Posty: 2602
Dołączył(a): So mar 07, 2015 5:39 pm
Lokalizacja: okolice Wieliczki
Wiek: 53
Imię: Tomečeq
Motocykl: Elvira NC750X
W siodle: 200-300 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez zbyhu » Wt lis 07, 2023 1:32 pm

Poka, nie słyszałem...
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez Nazarejski » Wt lis 07, 2023 1:37 pm

świeżonka z EICMy. Sporo nowych modeli, jakkolwiek większość w pojemnościach niegodnych Prawdziwych Motocyklistów...
https://www.facebook.com/HondaMotocyklePL
https://motogen.pl/honda-cb1000-hornet- ... icma-2023/
Każdy lubi inaczej...
Avatar użytkownika
Nazarejski
Fanatyk
 
Posty: 2602
Dołączył(a): So mar 07, 2015 5:39 pm
Lokalizacja: okolice Wieliczki
Wiek: 53
Imię: Tomečeq
Motocykl: Elvira NC750X
W siodle: 200-300 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez zbyhu » Wt lis 07, 2023 2:34 pm

Aaaale to brzydkie.
Wygląda jak po dzwonie z dolepionym chińskim licznikiem xcrazy

Ale ten NX500 ciekawy. Wygląda lżej od ociężałej CB500X.
Obrazek
Avatar użytkownika
zbyhu
Nightmare
 
Posty: 7387
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 6:14 pm
Lokalizacja: Rybnik
Wiek: 40
Motocykl: CBF1000, Tiger900GT
W siodle: >300 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez bushmaster » Wt lis 07, 2023 4:12 pm

Miał być jeszcze CB1000 Type X, czyli odpowiednik BMW S1000XR, ale nie ma.
Suzuki za to coś takowego pokazało.
Avatar użytkownika
bushmaster
Maniak
 
Posty: 1117
Dołączył(a): Cz sty 10, 2013 2:38 pm
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBF 1000 FA '13
W siodle: <100 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez Turos » Wt lis 07, 2023 7:14 pm

bo to na pewno odpowiedź na potrzeby klientów. Tak samo BMW/Audi/Skoda/VW wypuszczają full wypas auta, ale chcą miesięcznie hajs za wszystkie funkcje oddzielnie. Jak nie płacisz masz golasa :) Tłuamczyli to właśnie odpowiedzią na potrzeby klientów xwacko
...be brave like those Soldiers who die in a battle...
Avatar użytkownika
Turos
Nightmare
 
Posty: 7619
Dołączył(a): Pn lip 09, 2012 7:26 am
Lokalizacja: Otwock koło WWA
Wiek: 36
Imię: Robert
Motocykl: FZ6 Fazer
W siodle: <100 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez goramo » Cz lis 09, 2023 5:39 pm

Słabo wyjszła :dusgust:

received_1296806584313983.jpeg




Najstarsza moim zdaniem najładniejsza xcrazy

FB_IMG_1647876081945.jpg



Pierwsza wersja imho najbardziej spójna stylistycznie.
Owadzia morda, zgrabna i opływowa.
Owadzia dupa - bardzo smukła, wysoko zadarta i szpiczasta.
Muskularny „korpus”.
No jest agresywnie stylistycznie, jest owadzia sylwetka, ale jednocześnie nie jest przerysowana.

Druga wersja, to jak dla mnie dziwna stylistyka, w ogóle w innym kierunku.
Taka próba cafe racera.
Może się podobać.
Mnie do końca nie podchodzi, ale też nie odrzuca.
Coś innego w klimacie niż „szerszeniowy” look pierwszej edycji, ale może być.

Nowa odsłona, to jakiś zlepek:
- przód od Ztki
- tył od R6
- środek od chińskiej podróby streetfightera
- No i ta nieszczęsna narośl na lampie w postaci tabletu xbad



Zauważcie, że z każdym kolejnym wcieleniem jest tam coraz więcej oszczędności.
W pierwszej generacji:
- monowahacz
- sprzęgło sterowane hydrauliką
- aluminiowa, twarda rama

W drugiej wersji:
- rama już stalowa, ale jeszcze subrframe przykręcany
- dobrze, że zachowali monowahacz
- sprzęgło już na sznurek
- przedni błotnik już nielakierowany

W najnowszej:
- rama znowu stalowa i to z jakichś chyba jeszcze rurek o mniejszych średnicach
- subframe już na stałe przyspawany, a nie przykręcany :bored:
- brak monowahacza :dusgust:
- sprzęgło dalej na sznurku


Nie wiem, czy mieliście okazję pojeździć wersją drugą SC80?
Ja tak.
I nie wiem, czy to za sprawą tej stalowej ramy z rurek, czy za sprawą innej geometrii, ale ta wersja jest zdecydowanie mniej stabilna przy wysokich prędkościach.
Jest taka stałe „rozbiegana”.
Przy prędkościach umiarkowanych jest to dosyć fajne, bo BARDZO LEKKO zmienia kierunek jazdy.
Ale przy prędkościach rzędu 200 i wyżej, to miałem wrażenie, że to się za chwilę w pasie nie zmieści…


Pierwszą generacją zdarzyło mi się już sypać 250+ licznikowe i jedzie to stabilnie.
Na SC80 bym się chyba na to nie odważył... :wacko:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
SR50 -> S53 -> ETZ150 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1000R + CB1300SA -> CB1300SA + XL650V -> CB1300SA + HH600 -> CB1300SA + CB1000RA

Always look on the bright side of life :-)
Avatar użytkownika
goramo
Nightmare
 
Posty: 8491
Dołączył(a): Pt wrz 03, 2010 7:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 43
Imię: Mariusz
Motocykl: Honda x 2
W siodle: 100-200 kkm

Re: Honda CB750 Hornet

Postprzez maćko » N lis 19, 2023 8:00 pm

Ta ostatnia generacja toż to Kawa "Zetka" Albo Dukat.

Pzdr
Romet Pony (motorynka), MZ ETZ 250, Honda XL 125 Varadero, HONDA CBF 500+, Yamaha MT03 660 ccm
Avatar użytkownika
maćko
Miłośnik
 
Posty: 913
Dołączył(a): Cz lip 07, 2011 8:21 pm
Lokalizacja: Mosina
Wiek: 49
Motocykl: MT 03

Poprzednia strona

Powrót do Szosowo - turystyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości